Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:58:09 GMT

خسارت‌ها و توطئه‌های دشمنان فراموش ناشدنی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۸۲۳۱۴

خسارت‌ها و توطئه‌های دشمنان فراموش ناشدنی است

وزیر کشور با بیان اینکه خسارت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی فراموش ناشدنی است، گفت: ایران اسلامی امروز قدرت پاسخگویی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد وحیدی عصر یک شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت مهدی باکری و شهدای بدر و خیبر در تبریز گفت: دشمن در برابر اراده ملت و مجاهدان ملت ایران تسلیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تاکید بر اینکه دشمن امروز شکست خورده است، افزود: مسئولین رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند بزرگترین راهبردهایشان که فشار حداکثری بوده، مفتضحانه شکست خورده است.

وحیدی با بیان اینکه دیگر توطئه‌های دشمن علیه این کشور بی پاسخ نمی‌ماند، ادامه داد: امروز دشمن ما بیش از هر موقعی باید بداند که ملت سربلند ما و رزمندگان بزرگ ما هرگز در پیگیری از توطئه‌های آنها تا پاسخ لازم به آن توطئه‌ها، باز نخواهند نشست.

وی تاکید کرد: امروز دشمن می‌داند هیچ سو قصدی به این نظام مقدس و این آب و خاک بی تردید بی پاسخ نمی‌ماند. دشمن ما امروز بیش از هر موقع باید بداند که ملت سربلند ما و رزمندگان هرگز در پیگیری از توطئه‌های آنها تا پاسخ به توطئه‌ها باز نخواهند نشست.

وی با اشاره به اینکه ملت و شهدا و رهبری در یک صف هستند، افزود: رزمندگان و مجاهدین ما همه یکدست و یکپارچه در یک صف به دنبال تحقق اهداف بزرگ الهی هستند که این شهدای ما مظهر آنها بودند.

وزیر کشور با بیان اینکه در این مجالس با روح شهدا پیمان می‌بندیم که راه آنها را ادامه دهیم، گفت: نباید لحظه‌ای از پا بنشینیم چراکه پیروزی نزدیک است.

وحیدی با بیان اینکه مجلس شهدا اول مجلس توحید است، گفت: شهید کسی است که از خود رهیده است. شهدا شمع راه بشریت هستند و شهدایی که در غربت اسلام آمدند و به صدای مظلوم رسیدند در صدر قرار دارند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهید مهدی باکری در راز و نیاز خود در نامه‌هایش به خدا نوشته است که خدا تو چقدر دوست‌داشتنی و پرستیدنی هستی، گفت: وصیت شهید سردار سلیمانی و شهید مهدی باکری اشتراکاتی دارد، این دو شهید از خدا خواسته اند که آنها را پاکیزه بپذیرد.

وی گفت: شهیدی که خود را شناخته است، خدا را شناخته است و باکری از جمله افرادی بود که از شراب توحید چشیده بود و در اوج عرفان، درک از رب، ولایی وجود خود را آماده پرواز کرده بود.

وحیدی در مورد شهید باکری گفت: بعد از ۳۷ سال همچنان عشق و یاد او کاملاً تازه در دل کسانی که دل به راه او دادند و او را اسوه خود ساخته اند همچنان زنده است و همچنان وصیت او را دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: باکری خیلی اهل فکر و بسیار متفکر و بسیار کم حرف بود. او یک آرامش عجیبی داشت که مرتبط با شدت ایمان او داشت. امروز باید شهدا را به جهان و قبل از آن به جوانان و نوجوانان بشناسانیم آن وقت این انقلاب آنچنان مستحکم خواهد بود که احدی نمی‌تواند آن را تکان دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد