Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند گفت: یکی از مشکلات مهم در استان در حوزه ورزش مسائل مالی است و اکنون برای فعالیت حرفه‌ای و قوی به تجهیزات حرفه‌ای نیاز داریم.

مجتبی فیاض‌زاده، امروز یکشنبه ۲۲ اسفند در نشست خبری اظهار کرد: از همه مربیان و ورزشکاران این هیات در شهرستان بیرجند دعوت می‌کنیم با راهنمایی و حتی انتقاد در کنار ما قرار گیرند، قهرمانان معرف شهر و استان در کشور و حتی جهان هستند و ویترین هر هیات را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی با وجود اینکه چند رشته را در دل خود جای داده اما بودجه آن با بودجه هیات تک رشته‌ای مساوی است که نیاز به نگاه ویژه و تخصصی‌تر داریم.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند اظهار داشت: بیش از ۱۰۰ رشته در این هیات وجود دارد که هر کدام از این رشته‌ها تجهیزات حرفه‌ای خود را نیاز دارند در نتیجه پیگیر جذب حامی از بخش خصوصی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه به قهرمانی و توسعه آن ایمان داریم افزود: در هیات شهرستان چند قهرمان در کنار هم قرار گرفته‌اند که می‌توانیم به‌صورت قوی به سوی استعدادیابی و قهرمان‌پروری گام برداریم.

فیاض‌زاده یادآور شد: نوع نگاه ما در کنار توسعه قهرمانی، حمایت و حفظ قهرمانان است چرا که از بدنه این بخش هستیم و با سنگ‌اندازی‌ها و مشکلات این حوزه به‌طور کامل آشنایی داریم.

وی گفت: در این مسیر به هیچ عنوان اجازه توهین و سنگ‌اندازی برای قهرمانان و مربیان را به هیچ کسی نمی‌دهیم و با حمایت همه‌جانبه به جلو گام برمی‌داریم.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند گفت: ۲ ماه است که این سمت را تحویل گرفته‌ام و هدف اولیه تغییر سالن بود که با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند اجرایی شد.

وی افزود: در حال حاضر به‌طور اشتراکی با هیات بوکس سالن حجاب بیرجند را در اختیار داریم و این سالن حداقل در یک ساعت ظرفیت آموزش و حضور ۱۵۰ ورزشکار را دارد اما برای تامین تجهیزات حداقلی آن از جمله تاتامی نیاز به اعتبار داریم.

فیاض‌زاده گفت: با توجه به نگاه مثبتی که وجود دارد با استعدادیابی در سال جدید این هیات آینده درخشانی خواهد داشت فقط به بودجه بیشتر نیاز داریم.

وی تصریح کرد: ابتدا از اداره ورزش و جوانان درخواست حمایت مالی ۳۵ تا ۴۰ میلیون تومان برای خرید تاتامی را داریم که قیمت حداقلی تاتامی ساده است و برای یک دست تاتامی حرفه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیاز داریم.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی شهرستان بیرجند تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان را ۱۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: اطمینان می‌دهم که این تعداد با حمایت مسئولان و همکاری ورزشکاران و قهرمانان تا پایان سال آینده به ۶۰۰ نفر افزایش یابد.

وی برنامه بعدی این هیات را افزایش تعداد مربیان به‌روز عنوان کرد و افزود: در حوزه قهرمان‌پروری یک مربی نقش مهمی در سوزاندن استعداد یا پرورش آن دارد لذا لازم است به این موضوع توجه ویژه شود.

فیاض‌زاده گفت: یکی از مسائل مهم در بخش قهرمانی، مسابقات است که حتما به دنبال افزایش برگزاری مسابقات در سطح استانی، بین مربیان و باشگاهی، شرق کشور و کشور هستیم.

وی بیان کرد: در حال رایزنی با فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی هستیم تا بتوانیم میزبان اردوها و مسابقات کشوری باشیم و فدراسیون نیز در این زمینه قول مساعد داده است.

سالن خوب و مسابقات باکیفیت از مهمترین گزینه‌های قهرمانی

قهرمان کشوری کیک بوکسینگ و عضو اسبق تیم ملی و مربی این رشته ورزشی نیز در این جلسه گفت: یکی از مسائل مهم برای هر ورزشی سالن خوب است که اکنون بعد از چندین سال موفق به گرفتن آن شده‌ایم.

مهران رسامی تصریح کرد: قهرمانان ساعت خاصی برای تمرین ندارند و حتی برخی در روز سه وعده تمرین می‌کنند که این موضوع نشانه اهمیت یک سالن خوب و مجهز است.

وی با اشاره به اینکه در چندین سال قبل یک مسابقه برگزار می‌شد و 230 نفر در آن شرکت می‌کردند، عنوان کرد: مسلماً با رویکرد کنونی هم این اتفاق خواهد یافت و لازم است مسابقات باکیفیت برگزار شود تا تبادلات حرفه‌ای ورزشی انجام شود.

به گفتۀ وی یک قهرمان به راحتی می‌تواند یک استان و یک رشته را بالا ببرد و بودجه و حمایت را به سمت آن هیئت و اداره ورزش بیاورد و فقط نیاز به نوع نگاه حمایتی است.

حمایت حداقلی از ورزشکاران

این قهرمان کیک بوکسینگ تأکید کرد: نوع نگاه به قهرمان باید حمایتی باشد و با سنگ‌اندازی و تضعیف روحیه این سرمایه‌ها از بین می‌روند.

رسامی بیان کرد: اکنون مسئولان با اهداء جوایزی اقدام به برگزاری همایش‌های پیاده‌روی می‌کنند تا شاید مردم به ورزش روی بیاورند در حالیکه اگر به یک قهرمان توجه شود به صورت هرمی خود او چندین نفر را جذب ورزش می‌کند و این روند ادامه دار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نیاز به تغییر نگاه‌ها داریم و حداقل حمایت اکنون تجهیز تاتامی سالن حجاب است که رشته‌های متنوع این هیئت فعالیت خود را شروع کنند.

وی با بیان اینکه تجهیزات حرفه‌ای بودجه‌های فراوانی نیاز دارد که با پیشرفت و شروع کردن می‌توانیم تأمین کنیم  و اکنون فقط به دنبال شروع هستیم، خاطرنشان کرد: ابتدا ورزش بوده و بعد چند سازمان راه اندازی شده تا از ورزش حمایت کنند، اما انگار  این موضوع برعکس شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تجهیزات ورزشی فیاض زاده حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود

قهرمان رحمانی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی در مراسم تودیع و معارفه با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است، گفت: با جذب هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه‌تمام استان تکمیل می‌شود و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای‌آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستان‌ها است، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستان‌ها و ۸ طرح نیمه‌تمام می‌توان گام مؤثری در توسعه فضا‌های آموزشی استان برداشت.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه‌سازی، گفت: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه‌سازی استفاده کرد.

وی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه‌سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر