Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس توخل معتقد است گل هاورتس استثنایی بود و از پذیرفتن ریسک بازی دادن زیاش و پولیشیچ به عنوان وینگ بک خوشحال است.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی پس از پیروزی تیمش مقابل نیوکاسل در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد آینده خود، وضعیت چلسی و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، توماس توخل در مورد آینده خود در چلسی گفت:

شکی نیست که من تا پایان فصل اینجا می مانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید صبر کنیم و روز به روز پیش برویم چون همه چیز می تواند تغییر کند. باشگاه برای فروش گذاشته شده است اما امیدواریم که همه چیز درست شود. بنابراین روز به روز پیش رفتن، راه خوبی برای گذراندن زندگی است. شرایطی وجود دارد که نمی توانیم روی آن تاثیر بگذاریم اما این مسئله به ما این آزادی را می دهد که روی مسائلی تمرکز کنیم که می توانیم روی آن ها تاثیر بگذاریم. تمرکز ما روی تیم اصلی، بازیکنانمان و من است اما چلسی بسیار فراتر از فقط تیم اصلی است. این باشگاهی بسیار بزرگ با سنت بزرگ است و صدها کارمند در آن مشغول به کارند. فقط بازیکنان در این باشگاه حضور ندارند و مهم است که روحیه مان را نشان داده و حواس پرتی خوبی به کارمندان باشگاه بدهیم.

در این هفته چه چیزی تغییر کرد؟

شرایط برای کسانی که برای سفر ما به لیل برنامه ریزی می کنند تغییر کرد. برای من وقتی وارد ساختمان باشگاه می شوم، چیزی تغییر نکرده است.

 سفر به لیل تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته است؟

آخرین اطلاعاتی که دارم این است که ما یک هواپیما داریم و می توانیم با هواپیما به آن جا برویم و برگردیم. اگر نتوانیم، با قطار می رویم. اگر باز هم نتوانیم، با اتوبوس می رویم. اگر با اتوبوس هم نشود، خودم تا آن جا رانندگی خواهم کرد. اگر 30 سال پیش از من می پرسیدید که می توانم در یک بازی لیگ قهرمانان کنار زمین باشم یا خیر، می گفتم چه زمانی و چگونه باید آن جا باشم.

مقایسه وضعیت نیوکاسل و چلسی برای شما عجیب است؟

سوال بزرگی است. متاسفانه شرایط برای مالکان نیوکاسل بدین شکل است. چه چیزی می توانم بگویم؟ نمی خواهم به کسی اشاره کنم یا کسی را مقصر بدانم چون مقایسه خودتان و سرزنش کردن دیگران شرایط را تغییر نمی دهد. بیانیه ما مبنی بر محکومیت جنگ و آن چه در اوکراین رخ می دهد، تغییری نمی کند. شکی نیست.

 مالکیت باشگاه؟

در مقطعی ما نیاز داریم به پروسه مالکیت یک باشگاه اعتماد کنیم. ما کارمندان مشهوری هستیم چون مقابل دوربین صحبت می کنیم اما ما فقط کارمند هستیم، بنابراین باید به این روند اعتماد کنیم.

جو اطراف باشگاه، آیا این مسائل روی شما تاثیر گذاشته است؟

نسبت به بازی قبل چیزی تغییر نکرده است. ما مسئول این شرایط نیستیم. مسئولیت ما این است که روی کاری که خوب انجام می دهیم تمرکز کنیم. افراد زیادی هستند که روزانه می بینم و نگرانند. آن ها برای ده ها سال است که اینجا کار می کنند اما مشهور نیستند و در مورد آینده نگرانند. بنابراین ما می بینیم که این بازی ها چه معنایی برای این افراد دارد، حتی اگر فقط برای نود دقیقه باشد. درست مانند دوران کرونا، ما بازی می کنیم تا به مردم شادی، خشم، هیجان و سرگرمی بدهیم. گل کای هاورتس استثنایی بود و لحظات سختی را در زمین تجربه کردیم. آن ها بسیار فیزیکی بودند و سرعت بخشیدن به بازی در سی متر پایانی زمین دشوار بود. گل نخوردن در این دیدار مهم بود تا بتوانیم با یک موقعیت باکیفیت بازی را ببریم و همین کار را کردیم.

 بازی با پولیشیچ و زیاش به عنوان وینگ بک تصمیم جسورانه ای بود؟

سرمربی با چنین تصمیماتی چیزهایی را نشان می دهد. حکیم این کار را مقابل تاتنهام و وقتی دیدیم آن ها با پنج مدافع بازی می کنند نیز انجام داد. این بهترین پست بازی برای آن ها نیست اما ما ریسک افزایش تهدیدات هجومی را پذیرفتیم و فکر می کنم در نهایت با کای و پولیشیچ یک همکاری و بازی خوب داشتیم. این تصمیم کمی ریسکی بود چون مالانگ در دفاع روی ضربات ایستگاهی مهم بود اما بازی مساوی بود پس در مقطعی تصمیم گرفتیم ریسک کنیم. از این که این ریسک را پذیرفتیم خوشحالم.

اخبار داغ 

رضا صادقی: از بچگی پرسپولیسی بودم، در خانواده ما استقلالی پیدا نمی شود مهدی پاشازاده: تنها کسی که می‌تواند استقلال را به‌ هم بریزد مجیدی است! نابودی ورزشگاه فوتبالی در اوکراین در نتیجه حملات موشکی روسیه طعنه پاتریس اورا به منتقدان رونالدو: به مشکلِ منچستریونایتد بودن ادامه بده برادر! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای ارتباطی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن بالا می‌رود، اقدام کنیم.

وی در پاسخ به خواسته امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی قول داد رام‌های جدیدی به شبکه ریلی استان اضافه شود.

وی با اشاره به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایران راه، ادامه داد: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که به خاطر دلایلی، اهتمام روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

وزیر راه و شهرسازی بر لزوم حضور مدیران بر سر پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: حضور بر سر پروژه‌ها، بازدارنده است.

کد خبر 6089359

دیگر خبرها

  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هوینس: توخل نگرش متفاوتی دارد
  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران