Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شه دوست شیرازی گفت: باغ عفیف آباد، باغ ارم، حافظیه، سعدیه، بازاروکیل، پشت ارگ کریم خان، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ۷ نقطه‌ای است که تاکسی‌ها مستقر خواهند شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرداری شیراز گفت: برنامه‌های نوروزی معاونت حمل و نقل و ترافیک در ٨ بخش حمل و نقل مسافر، خدمات مراکز معاینه فنی و ایستگاه‌های سوخت سی ان جی، ایمن سازی معابر، پارکینگ‌های عمومی، محدودیت‌های ترافیکی، مدیریت کنترل ترافیک، آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک و نظارت پیش بینی و هماهنگی‌های لازم در این بخش‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ۶ دستگاه اتوبوس گردشکری از مسیر پایانه شهید دستغیب، میدان شهدا، مجموعه زندیه، بوستان آزادی، باغ ارم، دروازه قرآن، حافظیه، سعدیه و بالعکس به مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز می‌گوید: ۶ دستگاه اتوبوس در قالب تور گردشگری از کمپ‌های نوروزی زیبا شهر و باغ جنت در ۲ نوبت صبح و عصر به مسافران مستقر در این کمپ‌ها خدمات خواهند داد.

به گفته او، حرکت اتوبوس‌ها در نوبت صبح از ساعت ٩ و عصر از ساعت ١۵:٣٠ انجام می‌شود.

هادی شه دوست شیرازی آماده سازی ۴ پایانه مسافربری برون شهری شیراز را از دیگر اقدامات این حوزه در بخش حمل و نقل مسافر عنوان کرد و گفت: پایانه‌های علی بن حمزه (ع)، شهید کاراندیش، مدرس و امیرکبیر با تلاش همکاران ما در سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر آماده سازی شده و متفاوت از سال‌های گذشته پذیرای مسافران در نوروز ١۴٠١ خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوس گردشگری مسافران نوروزی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»