Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشسکوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید هر طور شده استقلال را در روز ۲۶ اسفند ماه شکست بدهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود که کادر فنی پرسپولیس با آنالیز خط دفاعی نفت، توانست با استفاده از ناهماهنگی و ضعف‌های نفرات دفاع آنها به دو هم شکل دست یاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام لحظات بازی نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود و نمایش بسیار ایده‌آلی از تمام بازیکنان دیدیم. در نیمه دوم مسئله‌ای که بسیار مشهود بود، اشتباهات فردی بازیکنان پرسپولیس بود که تنها گل نفت مسجدسلیمان هم روی اشتباه فردی چند بازیکن رقم خورد.

وی افزود: تا هفته بیست و دوم لیگ برتر پرسپولیس امتیازاتی را که از دست داده فقط روی اشتباهات فردی خطوط مختلفش بوده است. در نیمه دوم بازی نفت مسجدسلیمان هم توپ و زمین در اختیار پرسپولیس بود که یک بازیکن اشتباه می‌کند و بر خلاف جریان بازی گل دریافت کرد.

*باید حامد لیک برای دربی آماده شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دروازه‌بان مطمئنی در چارچوب دروازه این تیم حضور ندارد، تصریح کرد: احمد گوهری هنوز نتوانسته با جو پرسپولیس هماهنگ و جایگزین حامد لک شود؛ در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم از زاویه بسته گل خورد. به طور حتم باید زمان بیشتری به این دروازه‌بان داده شود.

کلهر با اشاره به اینکه باید حامد لیک برای بازی دربی آماده شود، گفت: بهتر است دروازه‌بانی با تجربه‌تر در بازی بزرگ دربی استفاده شود، چون این دیدار از جهات مختلف برای پرسپولیس مهم و حیاتی است. کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس هر طور که شده باید حامد لک را از هر لحاظ آماده دیدار دربی کنند.

*پرسپولیس و استقلال در بهترین روزهایشان به هم خوردند

وی در مورد اشتباهات زیاد خط دفاعی پرسپولیس در هر بازی، تاکید کرد: هر تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ شود باید اشتباهات در خط دفاعی را بر طرف کند. مدافعان باید بسیار مستحکم در خط دفاعی عمل کنند و اشتباهات را کاهش دهند. در این فصل لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس یک خط دفاعی یک شکل را نداشت و تغییرات زیادی در خط دفاع وجود داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه دیدار دربی ۹۸ برای قهرمانی پرسپولیس بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در بهترین روزهای خودشان به هم خوردند. دربی ۹۸ برای قهرمانی خیلی حساس شده است و اگر پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود باید هر طور شده استقلال را در این دیدار شکست دهد. البته امیدوارم این دیدار بسیار پرگل، جذاب و دیدنی رقم بخورد تا مردم یک بازی خوب را تماشا کنند. هر تیمی برای گرفتن مساوی وارد زمین شود، مسلماً بازنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: عربشاهی: پرسپولیس اجازه خودنمایی به حریف نداد/ استقلال توانایی حفظ توپ را ندارد 

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ایران پرسپولیس محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس دربی ۹۸

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران پرسپولیس محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس دربی ۹۸ تیم فوتبال پرسپولیس نفت مسجدسلیمان خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است

بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد،‌ سرخپوشان تبریزی همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده هستند. - اخبار ورزشی -

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تراکتور و اینکه سرخپوشان تبریزی دوباره در راه رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماندند، گفت: تراکتور در این فصل هم نتایج سینوسی داشته و در هفته‌ها هم خوب نتیجه نگرفته است. با تمام مانورهایی که در مورد جذب بازیکن داده می‌شود دوباره باید حرف‌های گذشته‌ام را تکرار کنم و بگویم که تراکتور همیشه در فصل نقل‌وانتقالات بازنده است. این باشگاه هر سال اسکلت اصلی خودش را از دست می‌دهد و همین موضوع بزرگ‌ترین ضربه را به تراکتور می‌زند.

مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!

 

وی در ادامه افزود: من چشم‌داشتی برای حضور در تراکتور ندارم و نمی‌خواهم در این فوتبال فعالیت کنم، ولی معتقدم باشگاه تراکتور نیاز به افراد دلسوز دارد، آنهایی که بتوانند به تراکتور کمک کنند. آقای زنوزی به‌عنوان مالک باشگاه در این سال‌ها خیلی هزینه کرده، ولی این هزینه‌ها هیچ دستاوردی را به همراه نداشته‌ است. وقتی در پایان فصل 15 بازیکن از تراکتور جدا می‌شوند نمی‌توان توقع داشت که در فصل آینده اتفاقات خوبی رخ دهد، چون هر تیمی برای موفقیت نیاز به ثبات دارد.

ایران‌پوریان در مورد بحث‌های چند روز اخیر مبنی بر حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور و اینکه باشگاه به‌صورت موقت حمید مطهری را با صلاحدید گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده است، خاطر نشان کرد: به هر حال گل‌محمدی یک مربی پرافتخار و باتجربه است که در سال‌های گذشته هم در تراکتور حضور داشته و می‌تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم باشد. البته بحث من فراتر از این مسائل است و تراکتور باید برای موفقیت ثبات تیمی داشته باشد. متأسفانه افراد دلسوز در این باشگاه حضور ندارند و همین موضوع به تراکتور ضربه زده است. شما ببینید که در این سال‌ها خیلی از بازیکنان توسط چه افرادی به تراکتور آمده‌اند.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال تراکتور همچنین یادآور شد: باشگاه تراکتور باید یک کمیته نقل‌وانتقالاتی قوی داشته باشد، کمیته‌ای که در آن افراد فنی و متخصص حضور داشته باشند تا به‌صورت دقیق روی ورود و خروج بازیکنان نظارت کنند. تراکتور در این مقطع بیشتر از هر چیزی به افراد دلسوز نیاز دارد نه آدم‌هایی که دنبال منافع فردی باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!