Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای  پرنیان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته ۱۲۳ مورد سرمایه گذاری حقیقی در استان اتفاق افتاده است گفت: این موضوع نشانگر رغبت صنعتگران برای سرمایه گذاری در استان است و دولت از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در استان حمایت می‌کند.

در حال حاضر ۱۹ محور برای سرمایه گذاری در حوزه معدن آماده شده است و پنج هزار میلیارد ریال نیز در صنعت شیشه استان به زودی سرمایه گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آذربایجان شرقی در بخش فولاد مقام نخست کشور را در اختیار دارد و در مجموع این استان رتبه چهارم صنعتی را داراست که برنامه ریزی کرده ایم تا سال آینده خود را به رتبه سوم برسانیم.

 آذربایجان شرقی در حوزه فرش نیز رتبه نخست کشور قرار دارد طوری که ۳۵ درصد صادرات فرش ایران از طریق این استان انجام می‌شود و به عنوان قطب کفش چرم ایران نیز ۶۰ درصد تولیدات کفش‌های چرمی از این خطه انجام می‌شود.

 بزرگترین کارخانه چرم سازی در تبریز واقع شده و پایگاه چرم کشور به حساب می‌آید طوری که زنجیره تولید چرم در آذربایجان شرقی کامل است.

در بخش لوازم خانگی و صادرات هم مقام نخست کشور را داریم و ۵۰ درصد تولیدات شیرینی و شکلات کشور به عنوان قطب این صنعت در این استان تهیه می‌شود، در بخش تولید قطعات خودرو نیز مقام نخست را کسب کرده ایم.

رئیس سازمان صمت استان افزایش اختیارات استانداران، تفویض اختیارات وزاتخانه ها، تامین مواد اولیه واحد‌های صنعتی، افزایش اختیارات بانک ها، نگرش ویژه به شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز و رفع کمبود برق در تبریز و آذربایجان شرقی را خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیل و رفع موانع تولید صاحبان صنایع آذربایجان شرقی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه و شهرسازی هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

گفتنی است با حضور بذرپاش عملیات ساخت پروژه ۴۶۸ واحدی نصر در شهر جدید سهند آغاز شد.

 

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز