Web Analytics Made Easy - Statcounter

گسترش همکاری و اعلام نظر مرکز پژوهش ها در مورد موارد ارجاعی ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی در نشست مشترک نگاهداری و یزدی مورد تاکید قرار گرفت.

نشست مشترک بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش های مجلس و سردار محمد رضا یزدی رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست که با هدف هماهنگی های لازم و بهره برداری از ظرفیت های تخصصی و کارشناسی مرکز پژوهش ها در انجام ماموریت های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد، سردار یزدی دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به تشریح فعالیت ها و اقدامات این ستاد در دولت سیزدهم پرداخت.

نگاهداری هم در این نشست با اشاره به وجود روحیه مبارزه با فساد در پژوهشگران مرکز پژوهش های مجلس، گفت: در مبارزه با فساد تمام قد و با تمام ظرفیت در کنار ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ایستادیم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کردیم.

وی سپس با تشریح ظرفیت های مرکز پژوهش ها، افزود: بانک آماری خوبی در مرکز پژوهش های مجلس جمع شده و بیش از ۱۳ هزار گزارش تا به امروز در این مرکز پژوهشی نوشته شده است که محل خوبی برای سیاستگذاری است.

نگاهداری با بیان اینکه مطالعات خوبی در زمینه‌های مختلف در مبارزه با فساد شده است، گفت: مرکز پژوهش‌ها این آمادگی را دارد که در مورد درخواست‌های ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، نظرات کارشناسی خود را اعلام کند.

در ادامه این نشست برخی از مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش ها به ارایه دیدگاه های خود در مبارزه با مفاسد اقتصادی پرداختند و بر محورهایی نظیر ضرورت حکمرانی ریال و فضای قابل رصد بر تراکنش های ریالی، اهمیت رفع زمینه های شکل گیری فساد، لزوم تسهیل زمینه های تولید و تجارت قانونی در کشور، ضرورت اصلاح فرایندها در کنار ایجاد سامانه ها و پرهیز از سامانه بازهای پراکنده و ناهماهنگ و جلوگیری از اتحاد ناظر، مجری و سیاستگذار برای پیشگیری و مبارزه با فساد تاکید شد.

در پایان هماهنگی های لازم برای شکل گیری هماهنگی نزدیک مرکز و ستاد و بهره برداری از ظرفیت و توان تخصصی مرکز پژوهش ها در انجام ماوریت های ستاد و مبارزه با فساد اقتصادی بعمل آمد.

/ایسنا

برچسب ها: مبارزه با فساد ، ستاد هماهنگی اقتصادی ، مبارزه با مفاسد اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QyF

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مبارزه با فساد ستاد هماهنگی اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی مبارزه با مفاسد اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس مبارزه با فساد مرکز پژوهش ها ستاد هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: شوراها به عنوان یک پارلمان مردمی در دل مردم و زبان گویای مردم هستند. همه مسؤولان و ارکان باید به شوراها ایمان داشته باشند و به عنوان یک بازو نگاه کنند چراکه احترام به شوراها احترام و توجه به مردم است.

وی با اشاره به روز ملی خلیج فارس خاطرنشان کرد: خلیج همیشه و تا ابد فارس هویت تاریخی ایران اسلامی است و اسناد کهن تاریخ و جغرافیا مزین به نام زیبای خلیج فارس است.

امام جمعه جم با تاکید بر اهمیت مبارزه فساد اضافه کرد: فرمان‌های مقام معظم رهبری احکام الهی ولایی و مدیریتی است به ویژه فرمان مبارزه با فساد که دکترین انقلاب اسلامی بر آن بنا شده است و مبارزه با فساد اصل مهم مدیریتی انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر بیان کرد: بخش مهمی از شعار امسال یعنی رشد تولید، به جامعه کارگری مربوط می‌شود و برخی اعتراض‌ها در محیط کارگری از جمله اعتراض به تأخیر در پرداخت حقوق‌ها و یا واگذاری‌های غلط و فاسد به جا است که باید اقدام شود.

توجه به خواسته‌های منطقی کارگران

محمدی با بیان اینکه توجه به خواسته‌های منطقی کارگران امری مهم است تاکید کرد: هوشیاری و تأثیرناپذیری کارگران از تحریکات بیگانگان، جهاد بزرگ جامعه کارگری بسیار مهم است

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال برای همه افزود: در شرکت‌های مستقر در شهرستان نیرو جذب شده است ولی متأسفانه میزان جذب از جوانان شهرستان یا صفر یا قریب به صفر است. ای کاش جوانان منطقه یا استان جذب شده بودند اداره کار و تعاون ورود کنند.

امام جمعه جم با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری شهید جهاد تبیین گفت: هرچه روشنایی و دانایی داریم از معلمان است. نیاز مبرم به مطهری‌های گام دوم انقلاب معلم تراز انقلاب اسلامی داریم.

وی با اشاره به چالش تحمیلی حجاب اضافه کرد: دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده و ما هم باید با برنامه و نقشه وارد شویم؛ کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد. مسئولین برنامه داشته باشند.

کد خبر 6089101

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است