Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، مجتبی قهرمانی افزود: طول اراضی ساحلی آزادسازی شده در قشم مساحتی افزون بر یک میلیون و ۷۶۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع می‌باشد.

وی ادامه داد: در آخرین مرحله از اجرای دستور ریاست محترم قوه قضاییه، ۶۹ هزار متر دیگر از نوار ساحلی جزیره قشم رفع تصرف شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان تصریح کرد: طی این مرحله نقاط ساحلی در روستا‌های باسعیدو و سرریگ و شهر سوزا و یکی از مناطق شهر قشم، عملیات آزادسازی حریم و بستر دریا آزادسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم تمامی مستحدثات غیرمجاز واقع شده در این اراضی نیز توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و مامورین دریابانی و نیروی انتظامی تخریب شده است.

قهرمانی ادامه داد: حدود ۵۳ کیلومتر معادل ۳۵۰ هکتار از اراضی حریم ۶۰ متری دریا در مناطق مختلف استان هرمزگان نیز تاکنون رفع تصرف و آزادسازی شده که این سواحل برای استفاده در دسترس عموم مردم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: هماهنگی و همکاری دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های مختلف با دستگاه قضایی در راستای آزادسازی حریم دریا نشان داد که عزمی ملی برای تعیین تکلیف سواحل کشور وجود دارد.   منبع: ایرنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۵۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان

رییس کل دادگستری اصفهان در بازدید از حوزه قضایی شهرستان فلاورجان گفت:: تقویت این مجموعه قضایی تا رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: در بازدید سال گذشته از دادگستری فلاورجان با توجه به اهمیت این حوزه قضایی و تعداد پرونده‌های وارد شده و موجود در این محل، تصمیماتی برای تقویت نیروی انسانی این حوزه قضایی گرفته شد.

رییس کل دادگستری اصفهان گفت:: در بازدید‌های گذشته روند ارائه خدمت به مراجعان در هر بخش دادگستری این شهرستان بطور دقیق بررسی و تصمیماتی برای رفع مشکلات این حوزه قضایی اخذ شد.

او  آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف فلاورجان را ۲۷ درصد عنوان کرد و گفت: این آمار با توجه به فرهنگ مهرورزی و نوعدوستی مردم این منطقه، رضایت‌بخش نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری افزود: هدف دستگاه قضایی در این بخش، رساندن این آمار به میانگین ۳۵ درصدی استان و ۴۳ درصدی کشور تا پایان سال است و این امر با برنامه‌ریزی و تقویت اعضای شورا‌های حل اختلاف از لحاظ علمی ممکن خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد