Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال ایرانگفت: هدف از شرکت در تورنمنت رده سنی بزرگسالان تایلند، آماده‌سازی بازیکنان برای مسابقات رده زیر ۲۳ سال سال آینده است.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی در نشست خبری گفت: در ابتدا از کشور تایلند بابت برگزاری و میزبانی شایسته این تورنمنت تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برای شرکت در این تورنمنت و برگزاری اردو‌ها زمان کافی در اختیار نداشتیم و به محض اتمام لیگ در بیستم اسفندماه تنها با برگزاری یک جلسه ریکاوری به این تورنمنت اعزام شدیم.

وی ادامه داد: در تایلند هم تنها یک جلسه تمرین داریم و پس از آن باید به مصاف اولین حریفان برویم. باید به این نکته اشاره کنم که نیمی از بازیکنانم برای اولین بار در یک تورنمنت خارجی حاضر می‌شوند. سایر بازیکنان هم زیر ۲۲ سال هستند. ضمن اینکه چهار بازیکن از رده زیر ۱۹ سال را به همراه تیم به این تورنمنت آوردم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۱۹ سال ایران تصریح کرد: در واقع این تیم متشکل از بازیکنان جوان و زیر ۲۲ سال است. هدف ما آماده‌سازی این بازیکنان برای مسابقات سال آینده رده زیر ۲۳ سال است. از تیم‌های حاضر در این تورنمنت شناختی نداریم و تنها از تیم تایلند شناخت قبلی داریم.

همچنین جلسه هماهنگی مدیران تیم‌های حاضر در تورنمنت فوتسال تایلند ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی با حضور بهزاد آزاد مدیر تیم ایران برگزار شد. پس از تشریح موارد مربوط به برگزاری این تورنمنت، زمان دیدار تیم‌ها به اطلاع حاضرین در جلسه رسید.

بر این اساس تیم ملی فوتسال جوانان ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۲۴ اسفند (به وقت محلی) به مصاف تیم ملی بزرگسالان مغولستان می‌رود. ملی‌پوشان کشورمان در این دیدار با البسه سفید و دروازه‌بان نیز با لباس سبز به میدان خواهند رفت.

دومین بازی شاگردان علی صانعی مقابل تیم بزرگسالان میانمار از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند (به وقت محلی) برگزار می‌شود و لباس تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان مشابه بازی نخست خواهد بود.

گفتنی است بازی‌ها در ورزشگاه SDC بانکوک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اعلام برنامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال علی صانعی فوتسال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال علی صانعی فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا ساعت ۱۴:۳۰ یکشنبه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • تاجیکستان به‌همراه ایران دو پارسی‌زبانِ حاضر در نیمه‌نهایی / کامبک ازبکستان و صعود تایلند
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • پایان کار تیم فوتسال افغانستان در جام ملت های آسیا + فیلم
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها