Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسعود طبیبی ظهر امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی شهرداری قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با نرم‌افزار نشان انجام‌شده تا بهترین مسیرها به زائران و شهروندان ارائه شود و امسال همکاری شهرداری با پلیس راهور در بالاترین سطح است که امیدواریم امسال با کمترین حادثه این مراسم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه ترافیک در سال‌های گذشته بارش باران و معضلات آن در پارکینگ‌ها بوده که امسال برای رفع این مشکل در صورت بروز بارندگی، بلوار حضرت خدیجه (س) به پارکینگ موقت تبدیل‌شده که با همکاری راهور بلوار به‌صورت قطعه‌ای به پارکینگ تبدیل خواهد شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در رابطه با تأمین ایمنی عابران پیاده خاطر نشان کرد: برای تأمین ایمنی مسافران یکی از مسیرها بلوار پیامبر اعظم(ص) به مسیر پیاده‌رو اختصاص داده‌شده و ایستگاه‌ها صلواتی و موکب‌ها در مسیر پیاده‌رو و کندرو برپاشده و از ورود موتورسیکلت در این مسیر خودداری می‌شود.

وی با توجه به توده‌های ترافیکی تصریح کرد: برای حذف گره‌های ترافیکی جهت حرکت خودروها در بسیاری از مسیرها یک‌طرفه می‌شود تا دو جریان باهم تلاقی نداشته و در بعضی از نقاط خاص با همکاری پلیس راهور مسیرهای جدید در حال طراحی است، درواقع مسیرهای خاصی به‌صورت موقت در حال طراحی بوده تا جریان خودروها متوقف نشود و شاهد ترافیک روانی در سطح شهر باشیم.

مسعود طبیبی در رابطه با رایگان شدن سرویس‌های حمل و نقل عمومی گفت: ناوگان اتوبوس‌رانی برای روزهای پنج شنبه و جمعه در تمام‌مسیرها رایگان است تا مردم به‌جای خودروی شخصی از ناوگان اتوبوس‌رانی استفاده کرده و ترافیک شهر کاهش یابد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اتوبوس‌ها اضافه کرد: از دو هفته گذشته ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ضدعفونی و برای حفظ فاصله اجتماعی علامت‌گذاری‌ها انجام شده است و امیدواریم شهروندان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قم نیمه شعبان1400 مسجد مقدس جمکران سفر به قم نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۸۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران
  • حبس هشت ساعته سایپا در اتوبوس بین شهری!
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت