Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@06:47:11 GMT

تعداد فوتی‌های کرونایی به ۱۱۴ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۴۷۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبدا، در این اطلاعیه آمده است:

تاکنون ۶۳ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۱۵۳ نفر دُز اول، ۵۶ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۷۴۵ نفر دُز دوم و ۲۵ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۳۶۷ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۵ میلیون و ۴۱ هزار و ۲۶۵ دُز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    در شبانه روز گذشته ۲۴۰ هزار و ۵۱۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳ هزار و ۸۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۶۵ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۹۰۶ نفر رسید. متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۹ هزار و ۶۳ نفر رسید. خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. دو هزار و ۸۷۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۴۸ میلیون و ۳۲۳ هزار و ۱۱۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. هم اکنون ۹۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بیمارستان روابط عمومی صدا و سیما وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی میلیون شهرستان در وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • هیچ مورد فوتی ناشی از مالاریا به ثبت نرسید
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند