Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اصغر خیرخواه روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدا قلعه گنج افزود: امکانات اولیه بخش سی سی یو بیمارستان قلعه گنج خریداری و ۸۰ درصد کارهای این بخش انجام شده است.

وی با بیان اینکه مرکز بستری بیماران در رمشک نیز هم اکنون فعال است تصریح کرد: دستورالعمل و راهکار مراکز بستردرمان متفاوت تر از بیمارستان ها است و اگر که دستورالعمل استفاده از این مراکز اصلاح شود امکان فرستادن پزشک متخصص برای مرکز بستر درمان رمشک وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیرخواه ادامه داد: درصدد تامین خدمات تخصصی برای مرکز بستردرمان رمشک هستیم.

وی بیان کرد: برای ساختمان های در حال احداث بخش چاه دادخدا بویژه مرکز خدمات جامع سلامت روستای سلمانیه اعتبار لازم تزریق شده و این پروژه بزودی تکمیل و تجهیز خواهد شد.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خصوص تامین پزشکان متخصص مورد نیاز و اجرای فاز دوم ساختمان اورژانس قلعه گنج گفت: برای استقرار پزشک متخصص قلب در بیمارستان شهدا این شهرستان برنامه داریم.

امین سعیدی ادامه داد: برای استقرار چشم پزشک در این مرکز فعلا برنامه ای نداریم.

وی با بیان اینکه شهریور فصل توزیع و تقسیم پزشکان متخصص است گفت: ابتدا باید زیرساخت ها را در بیمارستان ها فراهم و بعد پزشک متخصص را مستقر کنیم.

وی تاکید کرد: امکانات اولیه بخش سی سی یو  بیمارستان قلعه گنج خریداری و ۸۰ درصد کارهای این بخش انجام شده و فقط به دستگاه اکوکاردیوگرافی و تست ورزش نیاز داریم که در حال خریداری است.

وی همچنین در خصوص روند اجرای عملیات تکمیلی پروژه توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان شهدا قلعه گنج گفت: پروژه های توسعه ساختمان اورژانس بیمارستان های جنوبی از پروژه های ملی هستند و در سفر اخیر دکتر واعظی رئیس اداره اورژانس بیمارستانی وزارت بهداشت کشور به مناطق و شهرستان های جنوبی استان کرمان که در سیل اخیر انجام گرفت بودجه و با اعتبار جهت تکمیل این پروژه ها در نظر گرفته شد و تصویب هم شد که تامین اعتبار و واریز خواهد شد اما زمان دقیق اجرای فاز دوم این پروژه ها هنوز مشخص نیست.

ساختمان بستر درمان رمشک با اعتبارات بنیاد مستضعفان در سال ۱۳۹۷ با زیربنای یک هزارمتر مربع به بهره برداری  رسید.

برچسب‌ها قلعه گنج بیمارستان مسیح دانشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج بیمارستان مسیح دانشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قلعه گنج بیمارستان مسیح دانشوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قلعه گنج پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهدی حیدری در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث‌ شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان