Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:50:00 GMT

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی‌منت باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۰۸۳۳

خدمت به قشر ایثارگر باید با افتخار، عزت و بی‌منت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی فقیه ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این نهاد انقلابی در سال ۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شده است، اظهار کرد: این مهم به منظور توجه به قشر ایثارگر انجام گرفت.

وی با بیان اینکه تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان دهنده دوراندیشی امام (ره) بود، تصریح کرد: خدمت به قشر ایثارگر باید خالصانه، با افتخار، عزت و بی منت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه تکریم و تقدیر از قشر ایثارگر تنها مختص به روز خاص نباید باشد، عنوان کرد: خدمت به خانواده شهدا توفیقی بزرگ و ارزشمند است.

فقیه جانبازان را شهدای مستمر دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا باید پیام شهدا به نسل جوان منتقل شود چرا که این نسل، دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده اند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه معرفی شهدا باید به سمت جوان محوری حرکت کند، ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و استفاده از روش‌های اقناعی در امر ترویج فرهنگ شهادت در جامعه باید ایجاد شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت در جامعه، عنوان کرد: کشور در دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها قرار داشت اما با اتحاد و وحدت موجود با سرافرازی این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

فقیه با بیان اینکه مشکلاتی در جامعه وجود دارد، گفت: این مشکلات با وحدت، همدلی و همراهی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نیاز قشر ایثارگر باید تلاش کرد، افزود: تغییر و تحول در جایگاه مدیریتی به دلیل آن است که نوآوری و تحول در انجام امور به وجود آید.

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش‌های پنج ساله «فریبرز نجفی» تقدیر و «اسماعیل عسگری چالشتری» به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

کد خبر 5447065

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت محمدعلی فقیه بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری دوران دفاع مقدس امام خمینی جانبازان و ایثارگران بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا ایلام عکس استانها گرگان جهاد تبیین مشهد خراسان رضوی بنیاد شهید و امور ایثارگران قشر ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با گرامیداشت روز معلم بیان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، باید بکوشیم تا شغل معلمی در جامعه محترم جلوه کند؛ لذا برای قوام این مساله باید الگوهای معلمان خوب را شناسایی کنیم.

امام جمعه موقت ماهشهر اظهار کرد: معلمانی که با اخلاص در حال کار و تلاش هستند باید از سوی وزارتخانه و ادارات آموزش و پرورش و نهادهای مذهبی جامعه معرفی شوند.

وی اضافه کرد: اکنون در کل جهان حرف اول، غزه و حرف دوم ایران است و باعث افتخار است که ما در طول تاریخ در کنار فلسطین و غزه بودیم و هستیم و تا آزادی قدس خواهیم بود؛ همچنین افتخار داریم که دیگر ملت‌ها را هم در این امر دعوت کردیم.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: اکنون رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است و نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود و کشورهایی که به این رژیم کمک کردند در حال غرق شدن در این باتلاق هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان آمریکایی فقط به صورت رسمی و زبانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند و شیشه نشکستند، پلیس نکشتند و سلاح نداشتند اما همه دیدند که چگونه قلع و قمع شدند.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: این رفتار آمریکایی‌ها حقانیت موضع جمهوری اسلامی در بدبینی به آمریکا را نشان داد و به همه ثابت کرد که آمریکا شریک جرم است.

کد خبر 6095794

دیگر خبرها

  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی