Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن دیگر قصد تمدید قرارداد آنخل دی ماریا را ندارد.

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود، مدت هاست که مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از لویک تانزی از RMC، عثمان دمبله علی رغم بهبود شرایطش در حضور ژاوی و فیکس بودن در ترکیب بارسلونا، همچنان قصد تمدید قرارداد و ماندن در اسپانیا را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن آزاد بودن دمبله در تابستان و فرم عالی اش در بازی های اخیر، او را به گزینه ای بسیار مناسب برای سایر تیم ها تبدیل کرده است. پاری سن ژرمن که پیش از این در ژانویه نیز به جذب عثمان دمبله علاقه نشان داده بود، حال در اندیشه جذب این بازیکن در تابستان و در انتقالی آزاد است. پاری سن ژرمن عثمان دمبله را برای جانشینی کیلیان ام باپه در نظر ندارد، بلکه قصد دارد او را جانشین آنخل دی ماریا کند. پاریسی ها دیگر علاقه ای به تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی خود ندارند و آینده دی ماریا که او نیز در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

اخبار داغ 

شایعه نگران کننده در شهر؛ چند بازیکن لیگ مشغول شرط بندی هستند! مجیدی با پیراهن یوونتوس استقلال را تمرین داد! تبریک شکیرا به پیکه: تو از جنسی هستی که فقط خدا می داند؛ دستاوردت فوق العاده است دی کانیو: رونالدو را به مسی ترجیح می دهم؛ نیمار از مسی هم بدتر است! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پاری سن ژرمن عثمان دمبله دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد