Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالحسن کبیری سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان اظهار کرد: در زمینه اصناف و مراکز آموزشی، محدودیت ها با توجه به وضعیت نارنجی اعمال شود تا این مراکز بتوانند فعالیت های خود را ادامه دهند و تمامی مراکز آموزشی باید به شکل حضوری موضوعات خود را دنبال کنند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه باید اقدامات تبلیغاتی و فرهنگی‌ برای رعایت دستورالعمل ها و انجام واکسیناسیون ادامه پیدا کند، اضافه کرد: البته در این‌ زمینه باید با برخی از واحدهای صنفی که موضوعات کرونایی را رعایت نمی کنند برخورد های لازم صورت گیرد.

کبیری افزود: وجود اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی در ستاد کرونای استان ضروری است و در کنار ارائه آمار باید تحلیل و راهکارهای متناظر هم در این ستاد مطرح شود.

وی تصریح کرد: چرایی استقبال نکردن از واکسیناسیون در برخی از شهرها می تواند یک موضوع خوب برای انجام اقدامات پژوهشی باشد تا بتوانیم با توجه به نتایج آن تحقیق، دست به یک اقدام مناسب بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست