Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با چهارشنبه پایان سال در برخی مناطق شهر کرمان از جمله جنگل قائم محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

سردار عبدالرضا ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال و چهارشنبه آخر سال قرار داریم اظهار داشت: پلیس استان کرمان در چهارشنبه‌ پایان سال در آماده باش 100 درصدی است و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد قاطع پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی جامعه در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی دستگیرشدگان چهارشنبه پایان سال تا بعد از تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در برخی مناطق شهر کرمان از جمله جنگل قائم اعمال محدودیت ترافیکی داشته باشیم افزود: مجوز آن از شورای تامین استان کرمان گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه جلسه شورای تامین استان کرمان پیرامون برخی موضوعات از جمله چهارشنبه‌سوری تشکیل شده است ادامه داد: پلیس تمام تلاش خود را برای تامین امنیت شهروندان انجام می‌دهد و در این راه نیاز به همکاری خود مردم داریم.

ناظری با بیان اینکه از خانواده‌ها می‌خواهیم که فرزندان خود را در چهارشنبه آخر سال تنها نگذارند گفت: تنها گذاشتن فرزندان در این ایام می‌تواند عواقب بدی داشته باشد و سلامت آنها به خطر بیفتد.

شادی آخرین چهارشنبه سال را به غم تبدیل نکنیم+ فیلمچهارشنبه آخر سال را «چهارشنبه سوزی» نکنیم/ توصیه‌های آتش‌ نشانان خراسان شمالی به گویش‌های مختلف+فیلمهشدار دادستان تهران: 3 ماه تا 1 سال زندان در انتظار مخلان نظم عمومی در چهارشنبه پایان سال

وی با اشاره به اینکه پلیس برای ارتقای امنیت و سرعت در خدمت‌رسانی به سمت هوشمندسازی رفته است افزود: گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده و در استان کرمان با همکاری دستگاه قضا بیش از 120 رده انتظامی استان به‌صورت الکترونیکی با هم ارتباط دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ارتباط پلیس با پزشکی قانونی هوشمند و الکترونیکی شده و نیاز به مراجعه حضوری نیست ادامه داد: واحدهای گشتی هوشمند پلیس، در استان راه‌اندازی شده و پلیس به تجهیزات هوشمند مجهز شده است.

انتهای پیام/511/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان چهارشنبه پایان سال انتظامی استان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌فرماندار قائم شهر در نشست آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران و کاربران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه گفت: حوزه انتخابیه قائم شهرجزو هشت حوزه انتخابیه کشور است که مرحله دوم انتخابات مجلس آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

مولایی افزود: دوره‌های آموزشی کاربران و متعاقبا رای دهندگان در محلات مختلف از برنامه‌های توجیهی این دوره برای آشنایی و شناخت بیشتر مردم با انتخابات الکترونیکی است که توسط اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

مدیرکل فن آوری استانداری مازندران هم تسهیل در أخذ رأی و عدم دخالت دیگران در رأی دادن افراد به خاطر نمایش تصویر نامزد‌های مورد نظر و سهولت در امر انتخابات و شمارس و جمع بندی آرای اخذ شده در چند دقیقه و درکوتاهترین زمان با دقت بالا را از ویژگی‌ها و تفاوت‌های مهم انتخابات الکترونیکی نسبت به انتخابات غیر الکترونیک برشمرد.

شهابیان افزود: در مرحله دوم انتخابات، واجدان شرایط رای این حوزه انتخابیه که در دوره نخست انتخابات رای دادند و نیز افرادی که در دوره قبل موفق به شرکت در انتخابات نشدند، می‌توانند در انتخابات ۲۱ اردیبهشت شرکت کنند و به کاندیدا‌های مورد نظر خود رأی دهند.

در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ ۴۱۸شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که با تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز الکترونیکی در انتخابات ۲۱ اردیبهشت با آرای الکترونیکی مردم از بین چهار کاندیدای این حوزه دو نفر با کسب اکثریت آرا به عنوان نمایندگان این حوزه راهی مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران