Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:15:42 GMT

توزیع کالاهای اساسی نوروز از فردا در فارس انجام می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۴۴۱۹

توزیع کالاهای اساسی نوروز از فردا در فارس انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کریم قانعی اظهارداشت: در این طرح بیش از ۱۱۰ فروشگاه کالاها را عرضه می‌کنند.

او گفت: یکی از موضوعاتی که در چند ماه گذشته از وزرات صنعت معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی انتقال یافته است موضوع نظارت بر بازار بوده که تلاش شده نظارت دقیقی در بازار جهاد کشاورزی انجام شود.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس گفت: بر همین اساس نظارت بر بازار میوه و تره‌بار در کنار نظارت بر محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی بوده و به طبع آن در استان‌ها نیز سازمان‌های جهاد کشاورزی متولی رسیدگی به بازار در نوروز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانعی افزود: تامین اقلام مورد نیاز جامعه با برآوردهای انجام شده نسبت به تامین اقلام مورد نیاز جامعه و بررسی حجم مورد نیاز توزیع این اقلام اقدام شده و هیچ‌گونه کمبودی در بازار شب عید وجود نخواهد داشت.

کد خبر 5447394

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی فارس کالای اساسی نوروز بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور سفر استانی شیوع کرونا عکس استانها حوادث چهارشنبه سوری ایلام گرگان جهاد تبیین نوروز جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود

کبری توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر هشت هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و انجام عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در باغ‌های درجه ۲ مدیریت باغ ضعیف و برخی از درختان تکریب نشده اند و همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده که بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری اعتبار استانی به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان با مشارکت باغداران جهت اجرای عملیات تکریب نیاز به همت بیشتر باغداران جهت همکاری با جهاد کشاورزی هستیم.

کد خبر 6088999

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف