Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید.

به گزارش ایسنا، احمد محرم زاده یخفروزان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: اقدام نامشروع رژیم عربستان سعودی در کشتن مردم، جوانان و شیعیان را محکوم می کنم و از اقدام به موقع سپاه مقتدر برای درهم کوبیدن مخلان امنیت تشکر و قدردانی می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از شورای عالی کار در خصوص افزایش مناسب حقوق و دستمزد کارگران تشکر می کرد و گفت: از هیات رئیسه مجلس انتظار داریم طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها را به صحن بیاورید و عدم پرداخت حقوق چهار ماهه کارکنان شرکت ها موجب رنجش نمایندگان شده است، خواهش می کنم وزارت نیرو و سایر وزارتخانه ها تمهیداتی بیندیشند.

نماینده اهر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: تمهیدات لازم برای خرید تضمینی سیب از منطقه ارسباران و ایجاد زمینه صادرات را شاهد نیستیم، انتظار داشتیم در پایان سال این کار ضروری انجام شود.

یخفروزان با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه از کمیسیون تلفیق بودجه برای حل آن خواستار اعتبار شد و گفت: اختصاص اعتبارات به سد هریس که ۳۰ هزار نفر از آب شرب و زراعت آن استفاده می کنند، افزایش اعتبار بزرگراه تبریز، اهر، هوران، بیله سوار از ضروریات شمال غرب کشور بوده و همچنین اجرای سد ایثار از ضروریات منطقه است و افزایش اعتبار تصفیه خانه شهر هریس که سال ها است نیمه تمام مانده مورد توجه قرار گیرد. همچنین افزایش اعتبار محوطه سازی و حصارکشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی از دیگر خواسته های مردم این منطقه است.

عضو کمیسیون عمران در پایان خواستار کمک به مردم ارسباران برای کاهش رنج آنها شد و بیان کرد: اشتغال زایی برای جوانان تحصیل کرده و... در دستورکار مسئولان قرار گیرد چرا که در این منطقه کارخانه های زیادی وجود ندارد و تعدادی که وجود دارد با تمام ظرفیت کار نمی کنند. از رئیس جمهور می خواهیم در اسرع وقت سفری به آذربایجان شرقی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح ساماندهی کارکنان شرکت ها کارکنان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست

نماینده کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس بیان کرد: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است. - اخبار سیاسی -

مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مشکلات و مسائل موجود در کلانشهرها ، گفت: ریشه‌ی بسیاری از مشکلات کلانشهرها، تراکم جمعیت در یک جغرافیای محدود است

روندی که درصورت تداوم، چالش‌های مزمن اجتماعی، زیست محیطی، بهداشتی و فرهنگی را تشدید و تاب‌آوری را متلاشی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یافته‌های متعدد و تجربه در کشورهای مختلف نشان می‌دهد که کدام سبک زندگی و کدام الگوی مسکن و شهرسازی سازگاری بیشتری با آرامش آدمی دارد، گفت: تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد با افزایش طبقات آپارتمان‌ها، آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری افزایش می‌یابد!حتی آزمایش‌های انجام شده بر روی موش‌ها نیز نشان می‌دهد که تراکم جمعیت (باوجود تأمین تمام نیازهای دیگر) به پرخاشگری، اصطکاک، افزایش مرگ و میر و نهایتا فروپاشی کامل جمعیت می‌انجامد.

نماینده کرج و فردیس در مجلس با بیان اینکه سندرم تراکم بلای جان کلانشهرها است،گفت: تغییر الگوی ساخت شهر و مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه و توسعه عمودی به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار و توسعه افقی، یک نیاز جدی و مطالبه‌ی عمومی است، که با وجود مصوبه اخیر مجلس در برنامه هفتم، (افزایش 25درصدی مساحت سکونتگاهی کشور) تکلیفی است که باید با نظارت مجلس و اهتمام دولت، با جدیت دنبال شود.

عسگری در همین راستا اضافه کرد: این پیشنهاد که در کمیته احیاء اراضی آماده و به تصویب مجلس رسید، بستر قانونی برای توزیع متوازن جمعیت در کشور، مبتنی بر آمایش سرزمین و جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه را فراهم کرده است.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست