Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای نجفی در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های نوروز گفت: نظافت و رفت و روب سطح شهر، لکه‌گیری معابر اصلی، گل‌کاری میادین و بوستان های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی بوستان ها، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک‌ها، نورپردازی و زیباسازی سطح شهر، نصب پرچم و ریسه رنگی از جمله اقداماتی است که در راستای آماده‌سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت‌های کرونایی مانع از بسیاری از فعالیت‌ها شد، اما در حال حاضر با توجه به اینکه بیشتر افراد واکسن خود را دریافت کردند بنابراین با ایجاد فضاسازی مناسب میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهیم بود و شهرکرد آماده پذیرایی از آنان است.

بیشتر بخوانید

چهارمحال و بختیاری مهیای میزبانی مسافران نوروزی

رفع مشکلات ورودی‌های سطح شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌رو است و مدیران مناطق و نواحی نسبت به پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی و نصب المان‌های موضوعی و زیباسازی همگام با سازمان فرهنگی و سیما و منظر شهری اقدام کنند.

امیدواریم با آماده‌سازی سطح شهر و اجرای طرح‌های زیبا و برگزاری جشن‌های ماندگار خاطرات خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی در سال نو فراهم شود.

توانمندی شهرداری شهرکرد باید به مردم نشان داده شود

آقای ایزدی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد گفت: اجرای سرود‌های محله‌ای، آذین‌بندی و چراغانی شهر، برگزاری جنگ‌های شادی، تور بافت فرهنگی، آموزش گل کاری و... از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار شهرداری در ایام نوروز و جشن‌های ملی باشد.

ظرفیت و توانمندی شهرداری در حوزه‌های مختلف در قالب رزمایش یک روزه باید به مردم نشان داده شود.

با توجه به اینکه بلافاصله بعد از ایام نوروز، ماه رمضان را در پیش رو داریم باید برنامه‌های ماه مبارک رمضان پیش‌بینی و اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خط کشی معابر استقبال از نوروز جذب گردشگری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر

دریافت 3 MB

در این فیلم کوتاه بخش‌هایی از عملیات امداد و نجات نیروهای امدادی برای شناسایی این گردشگران را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • عبور از رودخانه با مخاطرات فراوان
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • امام صادق(ع) تشکیلات عظیم فرهنگی را با شاگردپروری ایجاد کرد
  • امام صادق(ع) تشکیلات فرهنگی عظیم را با شاگردپروری ایجاد کرد
  • گره اندر گره