Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت نسبت به نقاط پیرامونی گفت: در این زمینه وزیر نفت ۷۰ میلیارد ریال برای اجرا طرح‌های مختلف به استان بوشهر تخصیص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های زیرساختی با اعتبارات وزارت نفت مطالبات مردم در نقاط نفت‌خیز استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی باید ویژه باشد و طرح‌های مورد مطالبه مردم اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر مطالبات مردم استان را در حوزه‌های عمرانی، ورزشی، بهداشتی و اشتغال‌زایی دانست و با اشاره به نشست با وزیر نفت خاطرنشان کرد: در این راستا 70 میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی، خرید دستگاه سی.تی. اسکن و آمبولانس دریایی برای جزیره خارگ با دستور وزیر نفت تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه اجرا پروژه‌های عمرانی در روستای سربست گناوه و اشتغال جوانان بندر امام حسن (ع) و جزیره خارگ در  دستور کار شرکت‌های نفتی منطقه قرار گرفته است خاطر نشان کرد: مسئولیت‌های اجتماعی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر در قبال مردم و ساکنان مناطق پیرامونی حقی است که به خوبی ادا نشده و مردم همچنان چشم انتظار تحقق آن هستند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی، گذر خطوط لوله نفتی از زمین‌های روستای سربست شهرستان گناوه را یکی از  مشکلات این منطقه دانست و تصریح کرد: وزارت نفت موظف است برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در انجام پروژه‌های عمرانی، ورزشی و تفریحی در این روستا مشارکت کند.

نماینده بوشهر در مجلس: 8 میلیارد تومان مطالبات نیروهای آموزش و پرورش استان تامین شودنماینده بوشهر در مجلس: طرح جامع بنادر شمالی استان بوشهر مصوب و اجرایی شودنماینده بوشهر در مجلس: فعالیت‌های فرهنگی در برابر توطئه‌ها باید به‌صورت جهادی عملیاتی شود

جمیری با بیان اینکه مردم در جزیره خارگ میزبان پایانه اصلی صادرات نفت کشور و ساکنان  بندر امام حسن (ع) میزبان صنایع و تأسیسات بزرگ نفتی هستند گفت: مردم این مناطق از امکانات و فرصت‌های شغلی محروم هستند و از ظرفیت جوانان تحصیل‌کرده به بهانه گوناگون در فرصت‌های شغلی منطقه استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه وزیر نفت برای بکارگیری جوانان منطقه در شرکت‌های مستقر در جزیره خارگ و بندر امام حسن (ع) دستورات صادر کرد افزود:
 با اعلام آمادگی گروه صنعتی بهمن برای سرمایه گذاری در شمال استان در آینده نزدیک شاهد رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای مردم محروم این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر جزیره خارگ وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت

علی اصغر اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبار برای ساخت و تکمیل هشت زمین چمن ورزشی در شهر‌های کاخک و روشناوند، محله نوغاب و استادیوم ورزشی ملت شهر گناباد و روستا‌های سقی، کلات، باغ آسیا و ریاب از توابع این شهرستان تخصیص پیدا کرد.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیارد ریال از این اعتبار نیز برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند و پنج میلیارد ریال هم به خانه جوان گناباد تخصیص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند از توابع بخش مرکزی این شهرستان به عنوان بزرگترین گود باستانی شرق کشور از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تا سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲۵ میلیارد ریال توسط خیران برای ساخت آن تخصیص پیدا کرد.

اکبری افزود: از محل اعتبارات دولتی هم طی یک سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال و امسال هم ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گود ورزش‌های باستانی روستای بیلند تخصیص یافت و این طرح با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در حال اجراست و نیمه نخست امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: با وجود این که ساختمان خانه جوان شهرستان گناباد در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد ولی به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: ساخت خانه جوان گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و این طرح هم اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما هنوز زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و سایر تجهیزات مورد نیاز آن تامین نشده است.

اکبری افزود: ۲۵ میلیارد ریال طی یک سال و نیم گذشته برای تکمیل خانه جوان گناباد تخصیص یافت و برای بهره برداری نهایی آن ۱۵ میلیارد ریال نیاز است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۱۴ طرح ورزشی با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال طی سال گذشته در این شهرستان اظهار کرد: از جمله این طرح‌ها زمین چمن مصنوعی و خانه ورزش روستا‌های رهن، مند، ریاب، گوهردشت، نوده، روچی، نوده میرمحراب، فودنجان و نجم آباد و آماده سازی مرحله نخست گود باستانی روستای بیلند و سه سالن و باشگاه ورزشی در گناباد و بیدخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است