Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ریاحی گفت: از ۳۱ پایگاه عملیاتی اورژانس کاشان ۹ پایگاه شهری در کاشان، ۲ پایگاه شهری در آران و بیدگل، ۱۶ پایگاه جاده‌ای در کاشان و چهار پایگاه جاده‌ای درآران و بیدگل از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ فعال خواهد بود.

او می‌گوید: همچنین بیمارستان‌ها و اورژانس‌های سطح شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز سال نو فعالیت شبانه‌روزی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، بیمارستان‌ها و اورژانس‌های شهرستان کاشان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ به صورت شبانه روزی ارائه دهنده خدمات درمانی سر پایی و بستری به شهروندان و مسافران نوروزی خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان کاشان گفت: دسترسی آسان به داروخانه و تامین دارو و تجهیزات، تامین تجهیزات پزشکی و دارو‌های بیمارستانی برای بیمارستان‌ها و بازدید تیم‌های بازرسی معاونت غذا و دارو از داروخانه‌ها، مراکز و کارخانه‌های تولید مواد غذایی در تمامی ایام تعطیلات نوروز از جمله برنامه‌های معاونت حوزه غذا و دارو است.

تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط

ریاحی گفت: همچنین تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در تعطیلات نوروز از سرویس‌های بهداشتی عمومی داخل شهری و بین راهی، اماکن عمومی بین راهی، مهمانسراها، هتل‌ها، متل ها، مسافرخانه ها، زائرسراها، اقامتگاه‌ها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، جایگاه‌های سوخت، پاساژها، مراکز خرید، آرایشگاه‌ها، وسایل حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری، پایانه‌های مسافربری، ایستگاه‌های راه آهن، مراکز تجمعی، سلف سرویس، رستوران، رستوران‌های سنتی، چلوکبابی، سفره خانه و آشپزخانه‌ها در اولویت بازرسی‌های دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.

او می‌گوید: برخورد شدید و قانونی نیز با مراکزی که ممنوعیت استعمال و عرضه دخانیات به ویژه قلیان را دارند در دستور کار تیم‌های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس کاشان نوروز 1401 تعطیلات نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

کد خبر 6096767 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید