Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نهاده دامی فروردین‌ماه به‌زودی بر روی سامانه بازارگاه قرار خواهد گرفت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار کرد: رؤسای سازمان‌ها باید رصد روزانه و ساعتی بر تولید و بازار داشته باشند و کمبودها را جبران کنند و اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید پیگیری‌ها کامل و اقدامات مثمر ثمر باشد، روحیه جهادی، اداری و نامه‌نگاری نیست و باید مسائل را برطرف کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی درباره با نهاده‌های مورد نیاز در استان‌ها افزود: ما مشکلی در تأمین نهاده‌های دامی نداریم و گزارش کاملی در زمینه انتقال نهاده‌های دامی به دامداری‌ها ارائه شود.

ساداتی نژاد با بیان این‌که در سال‌های گذشته تعطیلی کشتارگاه‌ها پنج روزه بوده است، اظهار کرد: امسال تعطیلی در کشتارگاه‌ها نخواهیم داشت و تنها یک روز اجازه تعطیلی به شرط ایجاد نوبت خواهند داشت.

وی گفت: برای تأمین تجهیزات لازم برای بازرسی، از طریق سازمان برنامه‌وبودجه در استان‌ها اقدام شود.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نهاده دامی فروردین‌ماه هم به‌زودی بر روی سامانه بازارگاه قرار خواهد گرفت و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: اقدامات ما تنها برای عید و ماه رمضان نیست و در تمام ایام سال باید بازار و تولید به صورت مداوم رصد شود و نواقص آن در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود، سفره مردم مقدس است و تحت هیچ شرایطی نباید بگذاریم به این سفره استرس وارد شود.

کد خبر 561948

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد نهاده های دامی تامین نهاده های دامی بازارگاه نهاده های دامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • ترخیص همه نهاده‌های وارداتی از بندر امیرآباد
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران