Web Analytics Made Easy - Statcounter

« اکبر آزادی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طبق روال هر سال، تمام نیروها و امکانات اورژانس برای شب چهارشنبه آخر سال به صورت ۲۴ ساعته در حالت آماده باش قرار دارد تا خدای نکرده اگر کسی دچار آسیب دیدگی شد در سریعترین زمان ممکن ضمن خدمت رسانی پزشکی، به بیمارستان منتقل شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه های اورژانس ( آمبولانس ها)  و نیروها در۷۱ پایگاه در حالت آماده قرار دارند، گفت: همچنین ستاد هماهنگی حوادث استان، اتاق های هدایت و راهبردی عملیات نیز در اورژانس استان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادی همچنین از آماده باش بیمارستان های استان خبر داد و گفت: در سطح استان تمام بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) و آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه در حالت آماده باش است.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ بیان داشت: اورژانس استان تاکنون چهار نفر را به واسطه حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان ها منتقل کرده و حال یکی از آنها که از ناحیه پا دچار جراحت شده، وخیم است.

خانواده ها مراقب فرزندانشان باشند

آزادی در بخش دیگر از صحبت های خود به خانواده ها توصیه کرد خودشان در این شب مراقب فرزندانشان باشند و نسبت به اتفاقی که ممکن است برای آنها رخ دهد، حساسیت به خرج دهند.

وی همچنین از شهروندان و خانواده ها خواست اگر برای کسی حادثه ای رخ داد، حتما با شماره ۱۱۵ اورژانس برای مجروحان و ۱۲۵ آتش نشانی برای اطفاء حریق تماس بگیرند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

آزادی یکی از اقدام های اورژانس در راستای پیشگیری از حوادث در شب چهارشنبه آخر سال را اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مخاطرات حوادث احتمالی به خانواده ها، جوانان، نوجوانان با ارسال محتوا در شبکه ها و کانال های اجتماعی، سایت ها و پیامک ها دانست.

 از انداختن آمپول و انسولینگ به داخل آتش جدا پرهیز کنید

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر مراقبت والدین از فرزندانشان گفت: اگر خانواده ای در این شب خواست آتشی روشن کند، حتما آتش کم حجم باشد و از پاشیدن مواد اشتعال زا مانند بنزین به خاطر اشتعال فوری و زیاد خودداری کنند.

وی افزود: افراد از روشن کردن آتش در نزدیک پمپ بنزین و گاز دوری کنند و اگر کسی دچار آتش سوزی شد حتما اولین کاری که می کنند، لباس های او را تن اش خارج کنند. و اینکه در پایان حتما از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند.

آزادی  همچنین با تاکید فراوان از افراد خواست از انداختن اجسامی مانند آمپول و انسولینگ به داخل آتش به خاطر ترکش های زیادی که دارند، حتما پرهیز کنند تا خدای نکرده کسی آسیب نبیند.

این کارشناس در پایان همچنین گفت: اگر کسی از ناحیه چشم آسیب دید، فورا لیوانی روی چشم آن قرار دهید و ببندید، تا اورژانس برسد اورا به بیمارستان منتقل کند، تا آسیب دیدگی او تشدید نشود.

تمام دستگاه های عملیاتی آتش نشانی شهر کرمانشاه در حالت آماده باش است

مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه نیز از آمادگی تمام نیروها و امکانات و تجهیزات این نهاد برای شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: مراکز آتش نشانی شهر کرمانشاه هر کدام با ۲ برابر نیرو و بسیج تمام دستگاه های خودرویی عملیاتی در حالت آماده باش است.

سید «احسان سهیلی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۱۱ پایگاه شهری آتش نشانی از امروز تا پایان شب چهارشنبه در حالت آماده باش هستند و تمام شهر را پوشش می دهند، هرچند آتش نشانی همیشه در حالت آماده باش است اما امشب شبی ویژه است.

وی در ادامه از همه شهروندان و افراد خواست در صورت دیدن آتش سوزی شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی را فراموش نکنند و تماس بگیرند.

سهیلی همچنین از خانواده ها خواست حتما مراقب فرزندان به ویژه کودکان و خردسالان در این شب باشند و از افروختن آتش در فضای بسته مانند پارکینگ ها، کنار خودروها و کنار دکل های برق خود داری کنند.

وی همچنین از افراد خواست از پاشیدن الکل، بنزین و نفت به خاطر اشتعال زایی زیاد بر روی آتش خودداری کنند و و به جوانان و نوجوانان نیز توصیه کرد از مواد محترقه دست ساز جداّ پرهیز کنند.

برچسب‌ها آتش سوزی چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه آتش سوزی چهارشنبه سوری سازمان اورژانس کرمانشاه حالت آماده باش چهارشنبه آخر سال شب چهارشنبه خانواده ها آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، یاسر اشتاد افزود: براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش های مطلوبی پیش بینی می شود.

او با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی هم برای استان از روز دوشنبه پیش بینی می شود، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلیمتر باندگی ثبت شد.

 در این مدت برای کاهش خسارت های ناشی از بارندگی ها هواشناسی استان با صدور هشدارهای متعددی از شهروندان خواست تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

از شهروندان خواسته شده است از اتراق در کنار رودخانه ها و تردد در ارتفاعات به علت وقوع سیل و طغیان رودخانه و احتمال رعد و برق و صاعقه پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است