Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:33:39 GMT

اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۸۹۴۶

اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime فاش شد

اطلاعات Realme Narzo ۵۰A Prime در گذشته چندین بار فاش شده است. این دستگاه در FCC، BIS، NBTC و سایر سایت‌های صدور گواهینامه ظاهر شده است. حالا بالاخره ریلمی رسما طراحی گوشی را فاش کرده و تاریخ عرضه را نیز تایید کرده است.

Realme Narzo ۵۰A Prime در ۲۲ مارس در اندونزی عرضه خواهد شد. این شرکت پیش از این عرضه سری پرچمداران Realme GT۲ Pro را برای همان تاریخ برنامه ریزی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، طبق اعلام وب‌سایت اندونزی، Narzo ۵۰ را نیز در زمان عرضه خواهیم دید.

طراحی و مشخصات Realme Narzo ۵۰A Prime

درباره طراحی و مشخصات این گوشی باید گفت این دستگاه دارای یک نمایشگر ۶.۶ اینچی FHD+ با ناچ قطره‌ای در جلو و دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب است. دارای لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هوش مصنوعی است و انتظار می‌رود که سنسور‌های دیگر در لنز‌های کمکی به کار رفته باشند.

این گوشی هوشمند دارای طراحی مسطح بسیار برجسته است. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت در کناره است و دارای پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و مشبک بلندگو در پایین است.

گفته می‌شود که این دستگاه دارای باتری ۴۸۹۰ میلی آمپر ساعتی است که به عنوان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می‌شود و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی خواهد داشت. طبق گواهی FCC، وزن این گوشی هوشمند ۱۹۳ گرم است و اندازه‌اش ۱۶۴.۳۰ x ۷۵.۶۰ x ۸.۱۵ میلی‌متر است. این گوشی هوشمند روی اندروید ۱۱ بوت می‌شود و رابط کاربری Realme UI ۲.۰ در بالای آن قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فضای مجازی دريچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند ریلمی تلفن همراه Realme Narzo ۵۰A Prime

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • هندزفری itel T11 Pro چه مشخصاتی دارد؟
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳