Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:04:59 GMT

۱۲ هزار واحد مسکونی در پاکدشت احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۹۹۲۶۷

۱۲ هزار واحد مسکونی در پاکدشت احداث می‌شود

به گزارش ایرنا، محسن اردستانی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: بر اساس تعهد دولت، بخشی از طرح نهضت ملی مسکن در پاکدشت اجرا می‌شود و باید طی ۴ سال آینده ۱۲ هزار واحد مسکونی در این شهرستان احداث شود.

وی افزود: مسوولان مربوطه موظفند تا با استفاده از تجربه احداث مسکن مهر، بهترین و ارزان‌ترین واحد مسکونی را احداث و در اختیار افراد که غالبا از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری پاکدشت تصریح کرد: در احداث این واحدهای مسکونی لازم است تا پیوست فرهنگی نیز دیده شده و زیرساخت‌های لازم آب، برق، گاز، مخابرات، دفع پساب و مراکز بهداشتی و فرهنگی نیز دیده شود.

پاکدشت چهار شهرک صنعتی و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی فعال دارد

اردستانی اظهار داشت: پاکدشت به دلیل برخوردار از ۴ شهرک صنعتی و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی فعال و نزدیکی به پایتخت، یکی از مهمترین مناطق مهاجرپذیر استان تهران است که اغلب افراد مهاجر را اقشار آسیب‌پذیر تشکیل می‌دهند بنابراین توجه مسوولان باید به رفع نیازهای آنان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب معطوف شود.

وی افزود: امروز تمامی مسوولان موظفند تا با دوری جستن از اختلافات، تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت بی‌منت به مردم کرده و آنان را از مواهب نظام برخوردار سازند.

سرپرست فرمانداری پاکدشت التزام عمل به ارزش‌های انقلاب، توجه به نیازهای اولویت‌دار مردم، داشتن روحیه انقلابی، فساد ستیزی به عنوان شعار محوری دولت سیزدهم، دوری جستن اشرافی‌گری، داشتن روحیه پاسخگویی و نقدپذیری، حمایت از تولید و ایجاد اشتغال، شایسته سالاری و مردم محوری را از اولویت‌های مدیران جمهوری اسلامی در دولت سیزدهم یاد کرد.

اردستانی با تأکید بر این که خدمت‌رسانی به مردم افتخاری برای مسوولان است اظهار داشت: در انجام کلیه امور باید از ظرفیت مردم استفاده کرد، تجربه ۴۳ سال گذشته نیز ثابت کرده هر جا امورات کشور به مردم سپرده شد، جامعه از پیشرفت برخوردر گردید و هر جا از مردم فاصله گرفتیم، موفقیت از کشور دور شد.

وی گفت: مسوولان باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در امورات مختلف جامعه را فراهم کرده و با  استفاده از ظرفتیت‌های موجود، درصدد رفع مشکلات جامعه برآیند.

تشکیل قرارگاه ریشه‌کنی فقر مطلق در پاکدشت

اردستانی با اشاره به تشکیل قرارگاه ریشه‌کنی فقر مطلق در پاکدشت گفت: با استفاده از ظرفیت شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، صاحبان صنایع و خیرین بخش سلامت، نیازهای اولیه نیازمندان شناسایی شده شامل خوراک، پوشاک و بهداشت و درمان تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: در ایام کرونا، مردم ایران اسلامی همدلی خود را در لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب در رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه به خوبی به اثبات رساندند و این تجربه می‌تواند در حوزه ریشه‌کنی فقر نیز کارآیی داشته باشد.

توزیع بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و مردم بین نیازمندان پاکدشت در ۱۲ مرحله

اردستانی افزود: توزیع بیش از ۳۵۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه و مردم بین نیازمندان پاکدشت در ۱۲ مرحله رزمایش مواسات نشان داد که مردم ایران می‌توانند تهدیدی مانندکرونا را به فرصتی برای همدلی و همراهی با آحاد جامعه تبدیل کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز، بر نظارت مستمر بر بازار مصرف تأکید کرد و افزود: پاکدشت به دلیل واقع شدن در محور امام رضا(ع) ، همه ساله پذیرای مسافران زیادی است که باید از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌های مردم از مسافران به  عنوان سفیران فرهنگی استفاده کرد.

سرپرست فرمانداری پاکدشت گفت: باید تمامی امکانات برای پذیرایی از مسافران فراهم شده و شرایط رفاهی مناسبی برای آنان ایجاد کرد.

پاکدشت با ۳۵۰هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم کرونا نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۹۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن