Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن نامی در دومین نشست ستاد ویژه مدیریت بحران کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران نیاز به مدیریت یکپارچه دارد و در آینده باید به سمت مدیریت یکپارچه شهری برویم، عنوان کرد: باید محدوده گسل‌های فعال و نیمه فعال شناسایی شوند. به‌ویژه در جاهایی که قرار است گودبرداری‌هایی انجام شود باید حریم گودبرداری‌ها با گسل‌ها مشخص و در ساختمان سازی‌ها در اطراف گسل مراقبت و تمهیدات لازم اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مواقعی مانند زلزله امدادرسانی از طریق زمینی در تهران شاید غیرممکن باشد، باید ناوگان هوایی را تقویت کنیم تا کمک رسانی از طریق هوایی انجام شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر این باید ببینیم که مواردی که برای استان‌های معین تعیین کرده‌ایم آیا می‌توانند از طریق زمینی تأمین شوند؟ از این جهت تأمین ناوگان هوایی در چند نقطه تهران که آمادگی امداد رسانی داشته باشند، می‌تواند مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 5448126

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران حوادث چهارشنبه سوری مدیریت بحران شهرداری تهران حوادث چهارشنبه سوری نوروز 1401 شورای شهر تهران چهارشنبه سوري آموزش و پرورش قوه قضاییه سفرهای نوروزی شهرداری آتش نشانی مهدی چمران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم