Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ارغوان گفت: در ایام منتهی به عید نوروز با واحد‌های صنفی ناهمگن که یک‌شبه به واحد‌های صنفی آجیل و خشکبار تبدیل می‌شوند مواجه هستیم واتحادیه برای طراحی این لباس‌ها هزینه قابل‌توجهی متحمل شده است.

او گفت: یک سری از واحد‌های صنفی اعم از میوه‌فروشان، خواروبارفروشان و مشاغل مختلف دیگر که از رسته آجیل و خشکبار نیستند و درواقع از مشاغل ناهمگن این بخش محسوب می‌شوند نسبت به عرضه آجیل و خشکبار و تنقلاتی که در ایام عید پیک مصرف دارند اقدام می‌کنند و یک شبه به واحد‌های صنفی آجیل و خشکبار تبدیل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان استان همدان گفت: واحد‌های صنفی که یک‌شبه به واحد‌های عرضه آجیل، خشکبار و شکلات تبدیل می‌شوند اجناس خود را از واحد‌های صنفی معتبر عرضه آجیل و خشکبار تهیه و تدارک نمی‌بینند و بیشتر از کارگاه‌های زیرزمینی که اجناس آن‌ها تاریخ انقضاء ندارند اجناس خریداری می‌شود که این اقدام سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

ارغوان گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ضرر و زیان واحد‌های تولیدی قانونمند که دارای جواز کسب معتبر در حیطه عرضه آجیل و خشکبار هستند و در طی سال متحمل پرداخت مالیات و عوارض می‌شوند اتحادیه صنف آجیل و خشکبار نسبت به تعبیه و طراحی لباس‌های متحد شکل برای آن‌ها اقدام کرده است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار استان همدان گفت: این اقدام در جهت شناساندن واحد‌های مجاز عرضه آجیل و خشکبار که دارای پروانه کسب هستند و نظارت‌های بهداشتی در واحد‌های آن‌ها اعمال می‌شود صورت گرفته است.

اوگفت: در این اقدام روی لباس‌ها آرم اتحادیه قنادان و آجیل‌فروشان تعبیه‌شده و طراحی لباس‌ها به‌گونه‌ای است که روی یک سمت جیب لباس به آرم اتحادیه و طرف دیگر جیب لباس آرم آجیل‌فروشان تعبیه و منقش شده است.

ارغوان گفت: فعالان این عرصه موظف‌اند حین فعالیت در واحد‌های صنفی از لباس‌های طراحی‌شده استفاده کنند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار استان همدان در ادامه گفت: اقدامات انجام‌شده، به منظور حفظ سلامت همشهریان صورت پذیرفته است چرا که معلوم نیست که واحد‌های غیرمجاز و ناهمگن آجیل و خشکبار را در چه کارگاه‌هایی مورد طبخ قرار می‌دهند و از چه مواد و رنگی در تهیه آن‌ها استفاده می‌کنند

ارغوان گفت: در مدت ۲۵ روز در خارج از استان و از سوی شرکت‌های معتبر بنر‌ها و طراحی لباس‌ها پیگیری و به انجام رسید و رنگ، طرح و شکل لباس‌ها فقط مختص رسته آجیل‌فروش‌ها و قنادان است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصناف همدان لباس متحدالشکل عرضه آجیل و خشکبار واحد های صنفی آجیل فروشان لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت