Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: مجروحان حوادث چهارشنبه سوری در استان قزوین به 112 نفر رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ سهیل سلطانی آمار مجروحان و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری تا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه را تشریح کرد.

وی اظهارداشت: متاسفانه در مقایسه با حوادث چهارشنبه سال گذشته آمار مصدومین 29 درصد افزایش نسبت به امسال را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تعداد 112 نفر از شهروندان بر اثر حوادث امروز مجروح شدند که 96 نفر مصدومان مرد و 16 نفر زن هستند..

سلطانی یادآورشد: از مجروحان یاد شده تعداد 2 نفر توسط نیروهای اورژانس در محل درمان و 5 نفر با درمان سرپایی مداوا شدند و 72 نفر پس از انتقال به بیمارستان مداوا و مرخص شدند و در حال حاضر 33 نفر که جراحات بیشتری دارند در بیمارستانها بستری هستند. 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین تصریح کرد: از مجروحان یاد شده 91 نفر دچار سوختگی شدند، دو نفر قطع عضو، دو نفر شکستگی اعضا، 18 نفر دچار بریدگی و خراشیدگی و 10 نفر از نواحی دیگر جراحت برداشتند.

وی اضافه کرد: متاسفانه 18 نفر از مصدومان کسانی بودند که نظاره گر آتش بازی دیگران بودند و به صورت گذری آسیب دیدند و 94  نفر استفاده کننده از مواد محترقه بودند.

سلطانی در خصوص نواحی آسیب دیده مجروحان هم گفت: در این حوادث 43 نفر از ناحیه چشم، تعداد 41 نفر از ناحیه دست، تعداد 29 نفر از ناحیه سر و گردن، 22 نفر از ناحیه پا و 4 نفر از ناحیه گوش آسیب دیدند.

وی اظهارداشت: 59  نفر از آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری در سنین 10 تا 19 سال هستند و 16 نفر زیر 10 سال، تعداد 19 نفر بین 20 تا 30 سال و 18 نفر بالای 30 سال هستند.

سلطانی بیشترین مجروحان را مربوط به شهرستان قزوین ذکر کرد و اظهارداشت: در قزوین 42 نفر، شهرستان البرز 25 نفر، در شهر تاکستان 26 نفر، در شهر بویین زهرا 9 نفر و آبیک 4 نفر بر اثر مواد محترقه دچار جراحت شدند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا چهارشنبه سوری درمان درمان بیمارستان حوادث و فوریت های پزشکی بازی مواد محترقه چهارشنبه سوری علوم پزشکی قزوین حوادث چهارشنبه نفر از ناحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر رسید
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر