Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی برنامه‌های استقبال از بهار با حضور شهردار زنجان و با تاکید بر اجرای طرح خانه تکانی به وسعت شهر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر تعریف ساختار فرهنگی در شهر و ساماندهی اتاق فکر با تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرداری محقق خواهد شد، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود با استفاده از نظرات مردمی، ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و کارشناسان و مدیران فرهنگی دستگاه‌های مرتبط، در تقویت و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی شهر گام‌هایی مؤثر برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار همکاری تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برای آماده‌سازی بصری فضای محیطی شهر شد و افزود: زیباسازی شهر و نشاط و شادابی شهروندان درگرو فضاسازی محیطی است و با توجه به تدوین راهبردهای پیشنهادی امیدوار به بهره‌مندی از پتانسیل‌های موجود هستیم.

غلامحسین احمدی، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی اجرایی ستاد استقبال از بهار، گفت: با توجه به محتوای شعار محله قوی، روزهای قوی و ایران قوی، پیش‌بینی‌های لازم انجام و طراحی و نصب ۲۶ المان نوروزی و اجرای هشت مورد هفت‌سین در سطح شهر انجام شده است.

وی از اجرای طرح خانه‌تکانی به وسعت شهر خبر داد و تصریح کرد: پاکسازی گروهی میادین، معابر اصلی و فرعی، مراکز تاریخی، گردشگری و تفریحی، کاشت ۲۰ هزار بوته گل در ۴۵ هزار مترمربع فضای سبز، کاشت بیش از شش هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر، نظارت بر فعالیت بازارهای روز و هماهنگی در توزیع میوه شب عید در حال انجام است.

در ادامه غلامرضا نظری، مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان از برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در این ایام خبر داد و گفت: اجرای نمایش پرفورمنس با موضوع آموزش و فرهنگ ترافیک، اجرای طرح کوچه‌های نشاط و زندگی با اولویت مناطق کم‌برخوردار، برگزاری جشن نوروزانه در پیاده‌راه سبز میدان، گردشگری شهری با اولویت بازدید از مراکز تاریخی و مذهبی شهر، فضاسازی فرهنگی شهر، برگزاری جشن و مراسم نورافشانی نیمه‌شعبان در محلات، بخشی از برنامه‌های استقبال از بهار شهرداری زنجان است.

کد خبر 562011

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری زنجان علیرضا فیروزفر المان نوروزی استقبال از بهار کاشت نهال شهردار زنجان فیروزفر شهردار زنجان خانه تكاني شهر مدیریت شهری برنامه ریزی شهری پروژه هاي عمراني پروژه های شهری افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سيصد و چهل کارگر ساختمانی در سال گذشته در حوادث ناشی از کار فوت کردند. رعیتی فرد افزود: اين آمار هر چند نسبت به سال 1401 ، ۲۲ نفر کاهش داشته است، اما نیاز است که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی برای بیمه، ایمنی و آموزش کارگران اهتمام ویژه ای داشته باشند.
رعیتی فرد گفت: حوادث ناشی از کار در سال ۱۴۰۲، بیش از ۹/۵ درصد کاهش نشان می‌دهد که بطور میانگین در دو سال گذشته حدود ۷/۵ درصد کاهش یافته است.
معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۳۸ درصد حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است و حدود ۵۰ درصد فوتی ناشی از حوادث کار، در کارگاه‌های ساختمانی است.
وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی و بهداشت شغلی برای کارگاه‌هایی زیر ۱۰ نفر با کمک شرکای اجتماعی، حوادث کار کاهش پیدا کند.

دیگر خبرها

  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • ‌مشکل کمبود معلم در استان فارس حل می‌شود/ تشکیل قرارگاه تکریم مقام معلم
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌