Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد صابری گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه سوری در استان کرمان ۴ نفر بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید محمد صابری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حوادث چارشنبه سوری در استان کرمان گفت: تا ساعت ۲۴:٠٠،  ۲۴ اسفند ماه، ۴ نفر در استان کرمان در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اورژانس کرمان ادامه داد:خوشبختانه مصدومان این حوادث پس از دریافت درمان های لازم از بیمارستان مرخص شدند.

وی بیان کرد: یکی از مصدومان پسر بچه ۷ ‌ساله  با سوختگی درجه یک به میزان ۲ تا ۳ درصد در ناحیه کمر که به مرکز آموزشی درمانی شفا مراجعه کرد و مرخص شد.

صابری افزود: مصدوم دیگر نوجوان پسر ۱۴ ساله ای بود که با سوختگی جزئی ۲ تا ۳ درصد در ناحیه ساق پا که به  مرکز آموزشی درمانی شفا مراجعه کرد و مرخص شد.

رئیس اورژانس کرمان ابراز کرد: یکی از مصدومان نوجوان پسر ۱۶ ساله مربوط به شهرستان کوهبنان است که به بیمارستان ابوحامد شهرستان کوهبنان با سوختگی درجه یک به میزان  7 درصد در نواحی دست و پا مراجعه کرد و  بادستور دارویی ترخیص شد.

وی خاطر نشان کرد: مصدوم دیگر یک مرد  ۶۶ ساله در اثر برخورد چوب فشفشه به چشم به بیمارستان مرادی رفسنجان مراجعه می کند که پس از دریافت درمان های لازم از بیمارستان مرخص می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول