Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد صیادی روز چهارشنبه در حاشیه اهدا جهیزیه به مددجویان در جمع خبرنگاران، افزود: فراهم کردن بستر ازدواج جوانان از سوی خانواده مددجو به لحاظ مشکلات خود خانواده با سختی‌ها و موانعی همراه است از این رو کمیته امداد تلاش می‌کند تا این فرایند را تسهیل کند.

وی اظهار داشت: امسال ۹۲۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۳۲ میلیارد تومان به مددجویان تجت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده که نسبت به سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی تصریح کرد: امروز همزمان با سراسر کشور ۳۳۵ سری کمک جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان این نهاد در سطح استان اهدا می‌شود که از این تعداد ۱۶۵ سری آنها به صورت یک بسته شامل یخچال، اجاق‌ گاز، تلویزیون و جارو برقی و ۱۷۰ کمک هزینه ازدواج به دامادهای تحت پوشش این نهاد -به ازای هر نفر ۱۰ میلیون تومان- اهدا می شود.

این مسوول تاکید کرد: در نیمه اول اسفند ماه براساس نیاز سنجی صورت گرفته ۳۴۵ نفر را احصا کردیم که در نوبت دریافت جهیزیه بودند و ۱۰ نفر از این افراد تا پایان امسال با ارائه مدارک ازدواج، جهیزیه دریافت خواهند کرد.

وی، ارزش ریالی جهیزیه را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: امروز به صورت نمادین توزیع جهیزیه را در شهرهای قزوین و اقبالیه داریم و در سایر شهرها نیز تا پایان سال این اقدام انجام می‌شود.

 صیادی اضافه کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت جهیزیه نداریم و حتی افرادی که ازدواج مجدد دارند کمک‌ هزینه ازدواج در صورت شناسایی دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام (ره) در کنار پرداخت کمک‌ هزینه جهیزیه به دختران تحت حمایت به پسران تحت حمایت نیز هدیه ازدواج پرداخت می‌کند.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی جهیزیه عروسی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین ازدواج ساده کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود