Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی شهریارپور ظهر امروز در حاشیه شورای برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری‌های استاندار و کارمندان سازمان برنامه و بودجه استان خوشبختانه تخصیص اعتبارات استانی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به لحاظ رشد عملکرد ۱۷۰ درصدی در تحقق درآمدهای مصوب که در بودجه استان داشتیم، مازاد درآمدی معادل ۵۹۵ میلیارد ریال به استان اختصاص پیدا کرد که رقم قابل توجهی است و در بین تمامی استان‌های کشور رتبه دوم را در این حوزه کسب کردیم و این مبلغ بین دستگاه‌های اجرایی-هزینه‌ای استان جهت جبران بخشی از کسری اعتبارات که این دستگاه‌ها با آن مواجه بودند، توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اجرای حدود ۴۰طرح در استان نیز از سال‌های قبل مانده و به تعویق افتاده بود که در کارگروه ماده ۲۳ مطرح و تصویب مجوزهای مربوطه آن در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت همچنین چند طرح ملی نیز در استان در دست اجر قرار دارد که در این جلسه صدور مجوزهای آن‌ها برای تخصیص ردیف بودجه مورد تایید قرار گرفت.

شهریارپور ادامه داد: تعدادی طرح سرمایه‌گذاری نیز که قبلا در کارگروه معماری و شهرسازی تعریف شده بود در این جلسه مطرح و اجرای آن‌ها مورد تایید قرار گرفت تا سرمایه‌گذاران بتوانند از منابع بانکی استفاده و سریعا طرح‌ها را در دست اجرا قرار دهند.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان