Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سلمان امیری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین چهار نفر از عوامل انتظامی استان در حوادث چهارشنبه پایان سال مجروح و به صورت سرپایی درمان شدند.

وی یادآوری کرد: شب گذشته طرح استقرار و گشت زنی کارکنان انتظامی استان در میادین، معابر و خیابان های اصلی شهرها اجرا شد که با حضور هدفمند، مؤثر و پررنگ کارکنان انتظامی این شب به آرامی و با کمترین حادثه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: همکاری مردم و دستگاه های مرتبط از جمله نیروهای امدادی و خدماتی به ویژه هلال احمر و اورژانس همچنین همراهی اصحاب رسانه، فعالان دلسوز و ارزشی فضای مجازی با پلیس، بسیار موثر بود.

سردار امیری بیان کرد: نیروی انتظامی در هر شرایطی برای دفاع از امنیت و آرامش شهروندان با آمادگی کامل و با تمام توان در این راه تلاش می کنند.

حوادث چهارشنبه پایان سال جاری در استان همدان ۲ فوتی و ۱۳۲ مجروح بر جای گذاشت در حالیکه سال گذشته این آمار ۸۰ مجروح بوده است.

برچسب‌ها نیروی انتظامی همدان شهر همدان چهارشنبه سوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی همدان شهر همدان چهارشنبه سوری نیروی انتظامی همدان شهر همدان چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع جرم و بررسی صحنه‌های سرقت دریافتند که تمامی این سرقت‌ها به یک شیوه صورت گرفته است و در ادامه با جمع آوری آثار و ادله لازم در کمترین زمان ممکن توانستند هویت ۲ نفر که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: با مشخص شدن هویت اصلی سارقان، متهمان در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفته و سرانجام در ۲ عملیات ضربتی جداگانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سردار محمدی اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه کیفری مؤثر در رابطه با سرقت هستند و به رغم اینکه در ابتدا دستگیری موارد اتهامی را انکار می‌کردند، پس از مواجهه با شواهد و مستندات ارائه شده توسط کارآگاهان ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۵۳ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهر تبریز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر در این رابطه و کشف اموال مسروقه و شناسایی مال باختگان، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6100323

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • چاقو پسر درون سینه پدر