Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:55:27 GMT

طلسم‌شکنی خارجی‌های استقلال در دربی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۰۸۶۴۰

طلسم‌شکنی خارجی‌های استقلال در دربی

با نگاهی به اسامی گلزنان تاریخ دو باشگاه پرسپولیس و استقلال می توان به این نکته مهم دست یافت که تاکنون هیچ بازیکن خارجی برای تیم استقلال در مسابقه دربی گل نزده است.

به گزارش مشرق،‌ از اولین رویارویی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در سال ۱۳۴۷ تا آخرین بازی این دو تیم در تاریخ سیزدهم آذرماه سال جاری(دربی رفت - شماره ۹۷) هرگز هیچ بازیکن خارجی در طول همه دربی های برگزار شده برای تیم استقلال گل نزده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که در تیم پرسپولیس بازیکنان خارجی همچون ایمون زاید (سه گل)، تونی بنگستون، عیسی ترائوره و بشار رسن بازیکنای خارجی بوده‌اند که در مجموع بازیکنان غیر ایرانی حاضر در همه این سال ها موفق به باز کردن دروازه استقلال شده اند. حالا و در شرایطی که تیم استقلال ۴ بازیکن خارجی در جمع نفراتش دارد بعید نیست در این دربی برای اولین بار یکی از آنها با پیراهن استقلال دروازه پرسپولیس را باز کند.

بیشتر بخوانید:

تردید مجیدی برای استفاده از دو بازیکن

رافائل سیوا، عزیزبک آمانوف، رودی ژستد و کوین یامگا ۴ بازیکن (به ترتیب) برزیلی، ازبکستانی و فرانسوی استقلال هستند که به احتمال زیاد هر چهار نفرشان نیز در دربی به میدان خواهند رفت و این فرصت را دارند تا طلسم گل نزدن های دهها خارجی که پیش از این در این تیم حضور داشتند ولی موفق به گلزنی به پرسپولیس نشده اند را بشکنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته بیست و سوم از ساعت ۱۷ و ۳۰ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت استقلال پرسپولیس دربی پایتخت کوین یامگا رودی ژستد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر بین تیم های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری(۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف(۶۴) و بلانکو(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

کمال کامیابی نیا در مورد این دیدار گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم اما موقعیت ها را از دست دادیم و نتوانستیم پیروز شویم. به تیم استقلال و هواداران این تیم تبریک می گویم.

وی در مورد درگیری حامدی فر با مهرداد رضایی گفت: مدیران و سرمربی استقلال هم حتما این صحنه را تایید نمی کنند. حامدی فر که جوان است هم به خودش لطمه می زند و هم به استقلال. کمیته انضباطی باید ورود کند و حکمی را بدهد که بازیکن دیگری این کار را نکند. چون تنش به وجود می آید و به سکوها سرایت می کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزبه چشمی باید سه بار در این بازی اخراج شد. همه تیم ها زحمت می کشند و داوران باید قضاوت درستی داشته باشند. ما پاک ترین مربی دنیا را داریم. باشگاه ذوب آهن حرفه ای برخورد می کند و نه بیانیه می دهد و نه کار غیراخلاقی می کند. بقیه باید از این باشگاه الگوبرداری کنند. همه باید از فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 6098829

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال الگوی جذب بازیکنان خارجی می‌شوند
  • خودزنی به سبک ۲ بازیکن پرسپولیس و استقلال
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • نکونام به دنبال طلسم شکنی مقابل ذوب آهن
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس