Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز چهارشنبه در مراسم توزیع بسته های معیشتی در پایگاه شهید مدنی مراغه افزود: این بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج جمع آوری و بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
وی ادامه داد: این بسته ها شامل کالاهای اساسی خانوارها شامل برنج، روغن و مواد خوراکی و غذایی بوده که برای تامین بخشی از کمبودها و نیازهای اقشار محروم جامعه جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ رشیدی اضافه کرد: همچنین در این راستا ۱۵۰ بسته معیشتی در آستانه سال جدید توسط بسیجیان پایگاه شهید مدنی این شهرستان تامین و جمع آوری شده است.
وی گفت: این بسته های معیشتی شامل ۱۲ قلم کالا شامل برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ، تن ماهی، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، لوبیا، نخود، آجیل، میوه و شریینی هر بسته به ارزش حدود یک میلیون تومان است.
فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود: حمایت از معیشت افراد و خانواده های نیازمند راهبرد و رویکرد بسیج در عمل به منویات رهبری بوده و بسیجیان این شهرستان نیز در این راستا تلاش و اهتمام دارند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه بسته معیشتی آذربایجان شرقی مراغه بسته معیشتی سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۰۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نادر سلیم گفت: نهاده‌های توزیع شده در سال گذشته شامل ۴۱ هزار و ۲۳۱ تن ذرت، ۲۸ هزار و ۳۶۶ تن کنجاله سویا و ۲۰ هزار و ۵۷ تن جو بود که بین دامداران واجد شرایط توزیع شد.

وی افزود: در راستای حفظ و پایداری تولید مقدار ۱۷ هزار و ۶۷۲ تن انواع نهاده شامل (۶ هزار و ۲۹۱ تن ذرت، ۱۱ هزار و ۳۰۰ تن جو و ۸۱ تن کنجاله سویا) به صورت مدت دار توزیع شده است. 

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان یزد اعلام کرد: این اداره کل به عنوان عضو اصلی و دائمی کارگروه تنظیم بازار استان و نیز عضو فعال در تصمیمات و اجرای مصوبات این کارگروه در راستای تامین، توزیع، نظارت و تنظیم بازار فعالیت می‌کند.

سلیم با توجه به اینکه استان یزد پایانه گمرکی محموله‌های پروتئینی وارداتی است، در همین راستا سال ۱۴۰۲ مقدار ۶ هزار و ۲۵۵ تن مرغ و هزار و ۱۳۴ تن گوشت منجمد به استان وارد که مقدار ۲ هزار و ۵۰۰ تن آن از طریق گمرک ترخیص و به سایر استان‌ها ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان