Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه‌نویی و تیمش نیاز به تمجید من ندارند چون آن‌ها از بهترین کادرفنی‌های تاریخ فوتبال ایران هستند.

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در خصوص این دیدار اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل‌مان مقابل گل گهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلعه‌نویی و تیمش نیاز به تمجید من ندارند چون آن‌ها از بهترین کادرفنی‌های تاریخ فوتبال ایران هستند و بازیکنان با کیفیتی دارند. آن‌ها در ساختار هجومی و دفاعی بسیار خوب هستند و شانس زیادی به حریفان‌شان نمی‌دهند. سعی می‌کنند تا جایی که می‌شود بازی‌سازی کنند و تیم بسیار قابل احترامی هستند.

*بازی بسیار سختی فردا داریم و بازی نیم فصل‌مان را هم فراموش نمی‌کنیم که واگذار کردیم. امیدوارم بچه‌های ما بتوانند با تمرکز کامل وارد زمین شوند و باید هر کدام‌شان بهترین بازی‌شان را ارائه دهند. امیدوارم بتوانیم امتیاز کاملی از این بازی بگیریم. ما در این بازی یاسین سلمانی و جلال‌الدین علی محمدی را به علت مصدومیت نداریم. البته مسعود ریگی هم مصدوم است اما وضعیتش بهتر شده است.

*ما همان روند همیشگی را ادامه می‌دهیم‌ چون تیم‌مان در چند هفته گذشته خوب کار کرده و فردا هم می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم. گل گهر بسیار تیم خوبی است و موقعیت سازی جلوی آن‌ها سخت است، اما باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا فوتبال خوبی را ارائه دهیم.

*من ۲ سال با قلعه‌نویی کار کردم و می‌دانم او یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ ایران است. تجربه‌های بسیار خوبی از کار با او به دست آوردم و همان حالت را در تیمم دارم.

*نمی‌خواهم بازیکنم با یک برد بیشتر زندگی و آینده‌اش را خراب کند و به همین خاطر آسیب دیده‌ها بسیار برای من مهم هستند که ابتدا سلامتی‌شان را به دست بیاورند و بعد بازی کنند.

*تیم‌های قلعه‌نویی همیشه هجومی بودند و این چیزی نیست که یک نفر به راحتی بتواند به دست بیاورد. ما هم نکاتی را برداشت کردیم.

*البته من که سرمربی تیم هستم باید منتظر انواع سبک و تاکتیک‌ها باشم. باید تصمیمات درست بگیرم و به تیمم کمک کنم، اما بازی به هر حال مقابل گل گهر سخت است و هر دو تیم شانس پیروز شدن دارند و شانس‌ها برابر است.

بیشتر بخوانید: تقابل آبی‌های محتاط با قرمز‌های مشتاق؛ بهترین خطوط حمله طلسم شکنی خواهند کرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: محرم نویدکیا سپاهان گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال قلعه نویی گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو

به گزارش خبرنگار مهر، صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا باعث شد تا امیر قلعه نویی پیامی را برای آنها منتشر کند که به شرح زیر است:

قلعه نویی که از روی یک متن صحبت‌های خود را قرائت می‌کرد رو به دوربین گفت: «به نظرم شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارید.نسل تازه ای با درایت سرمربی بادانش در حال شکل‌گیری است. قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین گام‌های استوارتان با جام به وطن بر می‌گردید.»

کد خبر 6089870

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟