Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:13:22 GMT

قرارگاه گروه های جهادی در گیلان تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۰۶۰۹

قرارگاه گروه های جهادی در گیلان تشکیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی گیلان با اشاره به حضور جهادگران کارهای عمرانی و عام المنفعه، اظهار کرد: قرارگاه گروه‌های جهادی در راستای محرومیت زدایی در گیلان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این قرارگاه باید در سطح شهرستان نیز تشکیل شود، گفت: با بهره گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی و ایجاد زیرساخت‌ها می‌توان توسعه و عمران استان را شاهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان همکاری و تعامل دولت و گروه‌های جهادی و مردمی را در توسعه مؤثر عنوان و اضافه کرد: اقدامات گروه‌های جهادی در ایام کرونا قابل تقدیر است.

وی خواستار معرفی مناطق کمتر برخوردار و محروم از سوی مسئولان و مردم به گروه‌های جهادی شد و ادامه داد: فعالیت‌های گروه‌های جهادی باید برای جامعه بیان شود.

عباسی در ادامه با بیان اینکه گروه‌های جهادی باید در فعالیت‌های نوآوری و ابتکار داشته باشند، گفت: جهادگران در توانمند سازی افراد محروم و بی بضاعت برای اشتغال با همکاری بهزیستی و کمیته امداد اقدام کنند.

وی به احیای جهاد سازندگی از با ابلاغ دولت و تشکیل دبیر خانه ستاد جهاد سازندگی در استانداری اشاره کرد و افزود: جهادگران به عنوان بازوان کمکی مسئولان هستند و با توجه به رویکرد دولت در زمینه محرومیت زدایی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

کد خبر 5448952

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی گروههای جهادی استان گیلان حمایت مالی حوادث چهارشنبه سوری بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا نوروز آمار کرونا چهارشنبه آخر سال آیت الله علوی گرگانی گرگان عکس استانها مشهد خراسان رضوی اردوهای راهیان نور شیوع کرونا گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی