Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز در مراسمی باحضور رئیس گروه دارویی برکت و سفیر نیکاراگوئه، تفاهمنامه ارسال به نیکاراگوئه امضا شد.

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز در مراسمی باحضور رئیس گروه دارویی برکت و سفیر نیکاراگوئه، تفاهمنامه ارسال واکسن کوایران برکت به نیکاراگوئه امضا شد.

حمیدرضا جمشیدی، رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت در این مراسم اظهار کرد: با تولید ۶۰ میلیون دوز واکسن برکت، ایران به بزرگترین قطب تولید واکسن درغرب آسیا تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحریمهای غیرانسانی نتوانست مانع پیشرفت جوانان ایرانی شود و براساس پژوهش‌ها، واکسن برکت جزو موثرترین واکسنهای تولیدشده بوده است.

رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت تاکید کرد: درصورت همکاری دولت آماده‌ایم حجم بالایی از واکسن رابه کشورهای دنیا صادر کنیم.

سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: امروز باامضای تفاهمنامه دریافت نخستین محموله واکسن ایرانی برکت، یک روز جشن برای فصل جدید همکاری بین ایران و آمریکای لاتین است.

وی ادامه داد: مردم کشورمن هم مثل ایرانیها قربانی تروریسم اقتصادی امریکا هستند.

ایساک لنین براوو، با بیان‌ اینکه دانشمندان ایرانی یک الگو برای دنیا هستند، خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی وگروه دارویی برکت یک الگو برای دنیا هستندکه چگونه می‌توان دربرابر تحریمهای خصمانه امریکا، هم مقاومت کرد و هم درقله پیشرفتها ایستاد.

وی اضافه کرد: وزارت بهداشت نیکاراگوئه باانجام تحقیقات لازم، مجوز تزریق اضطراری کوایران برکت را صادرکرده.

 سفیر نیکاراگوئه در ایران تایید کرد: بنده خودم هم واکسن ایرانی برکت را تزریق کرده‌ام و ایمنی بدنم بعداز ۳ ماه درآزمایشها خیلی بالا بود که این نتیجه را به کشورم گزارش کردم.

منبع: فارس

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسن کوایران برکت ایران نیکاراگوئه گروه دارویی برکت سفیر نیکاراگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما: دکتر  شهنام عرشی گفت: واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.
وی پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اواخر سال گذشته هم واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد.. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور