Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای  فاضلی هریکندی گفت: بر همین اساس پرونده قضایی با شکایت ۵۰۰ نفر از خریداران تشکیل شد که پس از رسیدگی به اتهام شخصیت حقوقی شرکت و ۱۱نفر از اشخاص حقیقی در شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری دو ساوجبلاغ، رای بدوی در خصوص متهمان صادر شد.

او می گوید: متهمان به حداکثر حبس قانونی، جزای نقدی، خدمات عمومی رایگان، ممنوعیت خروج از کشور، اقامت اجباری، ممنوعیت از داشتن دسته چک و صدور اسناد تجاری محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی هریکندی گفت: پیرو صدور آرای اخیر در استان البرز مبنی بر صدور رای با نگاه به لزوم جبران واقعی خسارت واردشده به شاکیان، متهمان، محکوم به رد مال با لحاظ کاهش ارزش پول در حق شاکیان شدند به نحوی که محکوم علیه مکلف است وجوه دریافتی از شاکیان را با توجه به میزان افزایش آپارتمانی که از نظر نوع و سایر اوصاف، مشابه همان آپارتمان پیش فروش شده باشد را به قیمت روز به شاکیان پرداخت کنند.

به گفته رئیس کل دادگستری البرز این شرکت به ممنوعیت از فعالیت شغلی پیمانکاری و رد مال محکوم شد.

وی در پایان گفت: یک بخش از رای صادره در خصوص متهمان مربوط به انتشار حکم صادره در رسانه‌ها و روزنامه‌های کثیرالانتشار است؛ البته رای صادرشده هنوز قطعی نیست و در صورت تایید در دادگاه تجدیدنظر استان، قابلیت اجرا خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیش فروش صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز

‌به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حکمت الله شجاعی عنوان کرد: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان است و این افراد با اطمینان از اینکه به راحتی قادر به فروش اموال سرقتی خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن‌های همراه مسروقه در البرز به اجرا در آمد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید کردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ شجاعی با اشاره به انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص کشفیات این طرح تصریح کرد: اجرای طرح‌های برخورد با مالخران اموال مسروقه به صورت منظم در اصناف مختلف اجرا خواهد شد تا دایره فعالیت سارقان برای فروش اموال مسروقه محدود شود.

کد خبر 6097112

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • شرایط صدور دستور موقت