Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@00:18:29 GMT

آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از امروز

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۵۴۹۵

آغاز فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از امروز

ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از امروز (پنجشنبه) به‌صورت رسمی با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان متشکل از ۱۰ کمیته شامل کمیته‌های امنیت و حراست، بازرسی و پاسخگویی به شکایات، اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و سخنگوی ستاد، اداری و سرمایه انسانی، اسکان و اصناف، فرهنگی، تفریحی و گردشگری، امور عمومی، پشتیبانی و تدارکات، حمل‌ونقل و ترافیک، قضائی و انتظامی و ایمنی و حوادث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان نیز ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان را پشتیبانی می‌کند و مدیریت طرح ساماندهی ناژوان به عنوان مسئول هماهنگی حوزه‌های گردشگری انتخاب شده است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در نوروز برای شهروندان اصفهانی و گردشگران شرایط مناسبی فراهم شود.

نوروز امسال اولویت اقامت موقت گردشگران در این کلان‌شهر به ترتیب، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها، مدارس آموزش و پرورش و غیرانتفاعی، منازل استیجاری و خوابگاه‌های دانشجویی، کمپ گردشگری باغ فدک به عنوان تنها مرکز اقامت موقت در فضای روباز و سایر کمپ‌های اضطراری خواهد بود.

کد خبر 562440

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر ستاد خدمات سفر شهر اصفهان به وقت زندگی شهر شهرداری اصفهان ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق خدمات سفر شهر اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی