Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:42:26 GMT

ابتلای هافبک ایتالیایی یووه به کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۱۰۵

ابتلای هافبک ایتالیایی یووه به کرونا

تست کرونای مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس مثبت شد تا این بازیکن غایب احتمالی ایتالیا در دیدارهای پیش‌رو باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا، این بازیکن ۲۴ ساله دیدار یک‌شنبه با سالرنیتانا در سری آ را از دست خواهد داد و برای بازی هفته آینده مقدماتی جام جهانی مقابل مقدونیه شمالی نیز حضورش در هاله‌ای از ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاتلی چهارشنبه شب ۸۳ دقیقه بازی کرد و یوونتوس ۳-۰ مقابل ویارئال شکست خورد و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

یوونتوس در بیانیه‌ای اعلام کرد: باشگاه فوتبال یوونتوس اعلام می‌کند که مانوئل لوکاتلی به کرونا مبتلا شده است. این بازیکن در روزهای آتی در قرنطینه خواهد بود و نمی‌تواند در دیدار پیش‌رو برای تیم به میدان برود.

یوونتوس در دیدار برابر ویارئال شکست تلخی خورد تا از حضور در مرحله یک چهارم نهایی محروم شود. یوونتوس هم‌چنین در رده چهارم سری آ قرار دارد و با شانس حضور در رده‌های بالاتر، هفت امتیاز کم‌تر از میلان صدرنشین دارد.

خبر مثبت شدن تست لوکاتلی، روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا را نگران می‌کند، زیرا او برنامه‌های آینده آتزوری برای رسیدن به قطر ۲۰۲۲ را نهایی می کند. قهرمان اروپا قرار است ابتدا در پالرمو به مصاف مقدونیه شمالی برود و برنده آن بازی در دیداری بسیار حساس با پرتغال یا ترکیه مبارزه کند تا مشخص شود چه تیمی راهی جام جهانی خواهد شد.

مانوئل لوکاتلی، خرید بزرگ یوونتوس در تابستان ۲۰۲۱ لقب گرفت. او به صورت قرضی دو ساله با بند خرید دائمی ۳۵ میلیون یورویی راهی یوونتوس شد و پیراهن این تیم ایتالیایی را هم در فصل جدید به تن خواهد کرد. این بازیکن ۲۳ ساله که در ژوییه ۲۰۱۹ با قراردادی دائمی از میلان به ساسولو پیوست، پس از ۹۹ بازی، ۷ گل و ۱۱ پاس گل برای ساسولو ثبت کرد و در تابستان با تیم روبرتو مانچینی موفق به موفقیتی بزرگ شد و قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را تجربه کرد و حالا راهی تیم یوونتوس شد تا زیر نظر ماسیمیلیانو آلگری کار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان

یوونتوس و میلان تیم‌های سوم و دوم جدول به مصاف یک‌دیگر می‌روند؛ این مسابقه می‌تواند در تعیین رتبه‌های دو تیم در پایان فصل، تعیین‌کننده باشد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس که حال‌وروز چندان خوبی ندارند، ساعت 19:30 امروز شنبه در استادیوم آلیانز تورین با قضاوت مائوریتزیو ماریانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

نشریات ایتالیایی مدعی شده‌اند این آخرین جدال ماسیمیلیانو الگری و استفانو پیولی به‌عنوان سرمربیان یوونتوس و میلان است چرا که آن‌ها در این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پابه‌پای اینترِ قهرمان پیش بروند. یوونتوس در پنج بازی گذشته‌اش، 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت در کارنامه‌اش ثبت شده اما وضعیت میلان بدتر است؛ 3 باخت، 1 مساوی و فقط 1 برد حاصل کار روسونری در پنج بازی اخیرش بوده است.

پل پوگبا و نیکولو فاجولی، بازیکنان همیشه محرومِ یوونتوس در این بازی نیز غایب هستند و مویزه کین به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. میلان اما غایبان بیشتری دارد؛ تئو هرناندز، فیکایو توموری و داویده کالابریا به علت محرومیت غایب هستند و سیمون کیائر و پیر کالولو به‌علت مصدومیت، میلان را همراهی نمی‌کنند.

ترکیب احتمالی یوونتوس و میلان از نگاه اسکای اسپورت ایتالیا به شرح زیر است:

یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | وه‌آ، کامبیاسو، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ییلدیز، ولاهوویچ میلان (1-3-2-4): منیان | موسی، شاو، گابیا، فلورنتزی | بن‌ناصر، ریندرس | پولیشیچ، لوفتوس‌چیک، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!