Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:28:16 GMT

توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۱۸۴۹۶

توزیع ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان سمنانی

مهدی کاشفی، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با بیان اینکه در ایام کرونا بیش از ۳۷۵ میلیارد تومان کالا و خدمات بین نیازمندان استان توزیع شده است، اظهار کرد: با شیوع کرونا در ایران و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه، رزمایش کمک مؤمنانه از اردیبهشت‌ماه سال گذشته هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان هم آغاز شد و در این راه از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت‌رسانی به نیازمندان استفاده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشفی با بیان اینکه ۱۲ هزار بسته معیشتی به همت گروه‌های جهادی، اقشار و پایگاه‌های مقاومت بسیج، خیران و مردم نیکوکار تهیه و توزیع شده است، اظهار کرد: هر بسته معیشتی شامل ۱۵ قلم کالای موردنیاز خوراکی نظیر برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، چای، رب گوجه‌فرنگی و ... است.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از ۴۵۰ هزار تومان است، تصریح کرد: نهضت کمک‌های مؤمنانه ازجمله اقدامات انقلابی، جهادی و مردمی بوده و امروز نیز محرومیت‌زدایی و کمک مؤمنانه به یک ضرورت در کشور تبدیل شده است.

کاشفی رزمایش کمک مؤمنانه را نهضت عظیم همدلی دانست و افزود: مردم در این شرایط سخت اقتصادی با انجام کمک مؤمنانه نهضتی عظیم برای کمک‌رسانی به یکدیگر خلق کردند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: با ایجاد نهضت فراگیر مساوات، احسان و کمک مؤمنانه، قرارگاه محرومیت‌زدایی با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و با حمایت گسترده اقشار مختلف مردم، خیران و با هم‌افزایی نهادهای انقلابی نهضت کمک مؤمنانه را با تمرکز بر رسیدگی فوری به اوضاع اقتصادی و معیشتی محرومان و نیازمندان راه‌اندازی کرده و این روند همچنان برای کمک‌رسانی ادامه خواهد داشت.

کاشفی افزود: تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک‌های مؤمنانه» به اقشار نیازمند جامعه، ازجمله الزامات راهبردی برای برون‌رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان بسته معیشتی پایگاه های مقاومت بسیج مهدی کاشفی رزمایش کمک مؤمنانه محرومیت زدایی بسته معیشتی کمک مؤمنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی