Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «عارف الحمامی» نماینده ائتلاف «دولت قانون» به رهبری نوری المالکی سخنانی را در خصوص تلاش‌های خارجی برای بحرانی ساختن اوضاع کشورش، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، نماینده ائتلاف دولت قانون عراق گفت: ترکیه و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر امارات برای بحرانی کردن اوضاع داخلی عراق تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف اصلی و اساسی سران این کشورها ممانعت از حصول تفاهم میان هیئت هماهنگی شیعیان و جریان صدر است.

وی با اشاره به تداوم رایزنی‌های سیاسی برای برون رفت از بن بست سیاسی فعلی در عراق، گفت: مذاکرات و رایزنی‌های سیاسی میان طرف‌های مختلف ادامه دارد. اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر توقف رایزنی‌ها صحت ندارد.

این سخنان درحالی مطرح می‌شود که اخیراً «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق با «نوری المالکی» رهبر ائتلاف دولت قانون به صورت تلفنی گفتگو کردند. دو طرف در جریان این تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات عراق رایزنی کردند.

کد خبر 5449759 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق ائتلاف دولت قانون امارات متحده عربی اوکراین روسیه جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین آخرین اخبار اوکراین ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران ولادیمیر پوتین فلسطین اربیل لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت که جلسه منتخبان مجلس دوازدهم امروز برگزار می‌شود. - اخبار سیاسی -

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اعلام خبر برگزاری نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت شورای ائتلاف به خبرنگار سیاسی تسنیم گفت: این نشست امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

وی افزود: این روزها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزار میشود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزار میکند و امیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

رسولی در پایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جز بی‌اخلاقی و تخریب ندارند، بی‌محلی سیاست ما به این قلیل افراد است. مسئله ما مردم و کشور است و با عنایت به رهنمودهای رهبرانقلاب در باب وحدت و پرهیز از مجادلات بیهوده سیاسی ازآنها و رفتارشان عبور میکنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • امارات ولش کن، ما اماراتش کردیم | کدام کشورهای همسایه را آباد کردیم؟ | فیلم
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل