Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش در گفتگو با طرفداری از جامعه فوتبال عذرخواهی کرد...

محمدحسین کنعانی زادگان اعلام کرد هر جریمه ای برایش در نظر گرفته شود، می پذیرد.

به گزارش طرفداری، محمد حسین کنعانی زادگان با عذرخواهی بابت اتفاقاتی که منجر به محرومیت او شد، به طرفداری گفت:

به پیشگاه مردم ایران در این روز عزیز ادای احترام دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من، محمدحسین کنعانی زادگان خاک پای مردم ایران، از مسئولان می خواهم اجازه بدهند برای تیم ملی بجنگم.

کنعانی زادگان ادامه داد:

من سرباز فوتبال ایران هستم، سرباز را از جنگیدن محروم نکنید. هر جریمه ای برایم در نظر گرفته شود، می پذیرم اما من را از جنگیدن محروم نکنید و اجازه بدهید برای پیراهن مقدس تیم ملی، برای این آب و خاک و برای سربلندی وطنم، بجنگم.

توضیح طرفداری: محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان دقایقی قبل با حکم کمیته استیناف از محرومیت قطعی به محرومیت از دو بازی دوستانه تبدیل شد تا دراگان اسکوچیچ بتواند او را به تیم ملی دعوت کند.

 

بیشتر بخوانید:

اعلام لیست تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان

فوری؛ محمدحسین کنعانی زادگان به تیم ملی دعوت شد

کمیته استیناف حکم کمیته اخلاق را شکست؛ محرومیت کنعانی زادگان از دو بازی دوستانه

 

اخبار داغ 

پشت پرده اعتراض یحیی گل محمدی به داور دربی باشگاه استقلال: ما به این‌ ها نمی‌ بازیم آرسنال به دنبال خرید ادن هازارد؛ آرتتا به دنبال احیای ستاره بلژیکی؟ منچستریونایتد علاقه مند به توماس توخل؛ سرمربی آلمانی می خواهد در چلسی بماند 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۱۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته سی و سوم از دور پلی‌آف قهرمانی در سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آریس که کریم انصاری‌فرد در آن عضویت دارد، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه کلینتیاس ویکلیدیس به مصاف تیم رده چهارمی المپیاکوس می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که یک سال و نیم درخشان در المپیاکوس داشته و در فصل 18-2017 نیز توانسته بود 17 گل به ثمر رساند و در رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان قرار بگیرد، امروز از جدال با تیم سابق خود محروم شده و این رقابت خاص را از دست داده است.

مهاجم ایرانی آریس در دیدار هفته گذشته سوپر لیگ یونان مقابل آ. ا. ک آتن و یاران احسان حاج‌صفی که حضور تعویضی در زمین داشت، چهارمین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد تا از بازی امشب برابر المپیاکوس محروم شود.

انصاری‌فرد که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، در دور برگشت سوپر لیگ یونان 10 بازی انجام داده که یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

تیم فوتبال آریس با 48 امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که کسب هر نتیجه‌ای در بازی امشب تغییری در جایگاه یاران انصاری‌فرد ایجاد نمی‌کند، اما المپیاکوس در صورت برتری در این مسابقه احتمال صعود یک پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)