Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد امام زمان (عج) و همچنین عید نوروز اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش روز شاهد افزایش سفر به استان بوشهر خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش مسافرت‌ها به استان بیان کرد: کنترل اوضاع فرهنگی اجتماعی بر اساس تراز نظام اسلامی و دیانت در نقاط ساحلی و گردشگری از موضوعات مهمی است که باید مد نظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر خواستار ایجاد امکانات متناسب با حضور مسافران در استان شد و افزود: باید پیوست‌های فرهنگی در سواحل و محیط‌های گردشگری حاکم باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های مربوطه باید مشکلات مسافران را برطرف کنند تصریح کرد: دستگاه‌های مربوطه باید با بصیرت و هوشیاری علاوه بر ارائه خدمات به مسافران، وضعیت فرهنگی را مدیریت کنند تا جامعه با مشکلات اجتماعی، فرهنگی، عفاف و حجاب و ابتذال مواجه نشود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود (ع) ویژگی‌های یاران و اصحاب امام زمان (عج) را برشمرد و اظهار داشت: انتظار در همه ادیان الهی و کسانی که دنبال عدالت در جهان هستند وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، فراهم شدن بستر عدالت پایه در بین مذاهب دینی اسلامی را یکی از موارد مهم انتظار دانست و بیان کرد: توجه به رفتار، گفتار، زبان، ایمان، آخرت، خدمت به محرومان در راستای تراز ائمه طهارت علیه‌السلام از ویژگی‌های منتظران مهدی موعود (عج) است.

امام جمعه بوشهر، با اشاره به اینکه در آستانه پایان سال ۱۴۰۰ قرار داریم افزود: امسال با همه فراز و نشیب که داشت به پایان رسید و این سال در عرصه ملی و بین‌الملل فراز و نشیب‌ها زیادی داشته و مهم‌ترین ویژگی برجسته آن حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در صحنه بین‌الملل است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر جبران ضعف‌ها و تقویت قوت‌ها گفت: با بررسی ضعف‌ها و قوت‌ها، مسئولان باید ضعف‌ها را برطرف و قوت‌ها را تقویت کنند تا سال جدید سال عزت و اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی باشد.

وی رسیدگی به محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید و عید نوروز را مورد تأکید قرار داد و افزود: رسیدگی به مشکلات فقرا از ویژگی‌های افراد متدین است که کمک به خانوارهای بی‌بضاعت، نیازمند و محروم به هر شکل یک ضرورت است.

صفایی بوشهری گرانی‌ها و تورم‌های کاذب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تورم و گرانی‌های کاذب که با مدیریت انجام می‌شود باید نظارت و بازرسی شود چراکه حتی در برخی مواقع افزایش قیمت یک کالا بدون هیچ‌گونه افزایش قیمت در مواد اولیه محقق می‌شود که لازم است با گرانی کالاها و اجناس برخورد قاطع و قانونی شود.

کد خبر 5449928

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر عید نوروز بوشهر حوادث چهارشنبه سوری کرمانشاه نوروز ویروس کرونا نیمه شعبان آیت الله علوی گرگانی گرگان آمار کرونا چهارشنبه آخر سال عکس استانها سفرهای نوروزی نوروز 1401 خراسان رضوی جمعه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در حاشیه بازدید از دفاتر تاکسیرانی مناطق گفت: هدف از بازدید دفاتر مناطق این است که از نزدیک با خدمت‌رسانی در مراکز و همچنین مشکلات تاکسیرانان آشنا شویم و در راستای بهبود شرایط این قشر زحمتکش گام برداریم.

وی هدف از راه‌اندازی دفاتر را تمرکززدایی در سازمان تاکسیرانی دانست و افزود: بر همین اساس دفاتری در مناطق ۲۲ گانه افتتاح شده و خدماتی نظیر انواع خدمات اداری، رفاهی، خدمات خرید و فروش خودرو و ... در آن ارائه می‌شود. مالکی ادامه داد: یکی از بزرگترین مطالبات تاکسیرانان در خصوص دفاتر، افزایش سرعت عملکرد دفاتر در اجرای درخواست‌هایشان به ویژه امور دفتری بود و همچنین تقاضا داشتند دریافت هزینه‌ها توسط شرکت‌ها نظام‌مند شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی بر تداوم این بازدید‌ها تاکید کرد و گفت: ما به‌صورت هفتگی از دفاتر و شرکت‌ها بازدید خواهیم داشت تا با ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با تاکسیرانان، برای حل مشکلات و چالش‌هایشان گام برداریم. در این بازدید‌ها تعدادی از تاکسیرانان به بیان مشکلات‌شان در خصوص نوسازی تاکسی‌ها، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، سیما تاکسی و یا ثبت‌نام برای پروانه اشتغال پرداختند. همچنین برخی از تاکسیرانان با توجه به مشکلات مالی درخواست تسهیلاتی در خصوص بهسازی خودروهایشان داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس/ رسیدگی به مسائل نابرابری اجتماعی
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور