Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ائمه جمعه استان زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تقدیر از اقدام سپاه در انهدام پایگاه‌های رژیم صهیونیستی، بر پاسخ کوبنده در صورت ادامه شرارت‌ها تاکید کردند، از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه‌های نماز جمعه لزوم پرهیز از هنجارشکنی به بهانه نوروز و توجه به مشکلات خام‌فروشی و همچنین لزوم پاسداشت روز ملی شدن صنعت نفت و توجه به معیشت مردم و مبارزه با فساد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سلطانیه در خطبه‌های جمعه این شهر با اشاره به معارفه فرماندار جدید شهرستان و نیازها و محرومیت‌های سلطانیه اظهار کرد در دولت مردمی و انقلابی باید شاهد توسعه و پیشرفت سلطانیه بود.

امام جمعه سلطانیه با تجلیل از انهدام مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد و با بیان اینکه انتخاب این ساعت برای این بود که دشمن بفهمد شهادت سردار دل‌ها مبدا تاریخی برای انتقام از عاملان و بانیان این ترور بزدلانه است، اظهار کرد: این حمله نشان داد که مراکز راهبردی رژیم صهیونیستی در دسترس موشک‌های نقطه زن ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی افزود: پیام انهدام مقرّ رژیم صهیونیستی این بود که ایران اجازه نخواهد داد این رژیم در نزدیک ایران و در کنار گوش ما لانه کند و امنیت کشور را به خطر بیاندازد.

وی با بیان اینکه در این هفته سه ضربه پیاپی بر پیکر فرسوده و ضعیف رژیم صهیونیستی وارد شد که انهدام مقر و مرکز راهبردی آنان در اربیل عراق، شناسایی و انهدام تیم خرابکار در مرکز هسته‌ای فردو و حمله سایبری به مراکز حساس رژیم صهیونیستی که حتی سایت نخست وزیری این رژیم از دسترس خارج شد، گفت: ضربات پیاپی بر رژیم صهیونیستی نشان داد که اولا زمان بزن و بزن و در رو تمام شده و ثانیا رژیم صهیونیستی افول و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک می شود.

امام جمعه سلطانیه به جنایت حکام آل سعود در اعدام ۸۱ نفر از مردم و شیعیان اشاره کرد و با بیان اینکه این جنایت بزرگترین جنایت در ۵۰ سال اخیر است، افزود: جنایت حکام آل سعود مصداق جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است و قطعا خون مظلومان حکومت سعودی را ویران خواهد کرد.

وی با تسلیت ارتحال فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی از ایشان به عنوان یک مرجع بصیر و انقلابی نام برد و گفت: ایشان همواره حامی انقلاب و پشتیبان مقام معظم رهبری بودند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه همانطور که وجود خواص با بصیرت یک نعمت برای کشور است، خواص بی‌بصیرت را یک تهدید برای کشور برشمرد و با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ حاصل اغوای خواص بی‌بصیرت بود، افزود: اغوای خواص بی‌بصیرت موجب اغوای مردم می‌شود.

امام جمعه سلطانیه با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولیعصر امام زمان عج و با بیان اینکه روز ظهور امام زمان (ع )نوروز حقیقی عالم است، گفت: همانطور که بهار فصل تازگی و نو شدن است، با ظهور امام زمان عج نیز حیات حقیقی انسان تازه می‌شود و بدعت‌ها از بین می‌رود.

وی با اشاره به آیات و روایات گفت: ظهور امام زمان (عج) و حکومت مستضعفان از وعده‌های حتمی الهی است.

حسینی‌نسب با تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) و با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور دیگر مردم مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام است و همه فعالیت‌ها در بستر امنیت انجام می‌شود، گفت: شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی در این هفته نشانگر بیداری چشمان بیدار سربازان گمنام است و ما باید قدردان امنیت باشیم.

امام جمعه سلطانیه به حلول سال جدید شمسی و آغاز قرن جدید اشاره کرد و با بیان اینکه با تحویل سال باید روح انسان نیز متحول شود، گفت: هر کس تحویل نداشته باشد و متحول نشود، گرفتار تقلب می‌شود و انسان اگر متحول نشود بهاری نخواهد شد.

 اصلی‌ترین راه برای رسیدن به فلسفه نوروز، ذکر و دعا و بندگی خداست

همچنین امام جمعه خرمدره با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سال نو شمسی گفت: اصلی‌ترین راه برای رسیدن به فلسفه نوروز و زدودن غبار انحراف از چهره آن، ذکر و دعا و بندگی خداست.

علی زاهدی‌پور با انتقاد از هنجارشکنی در برنامه‌های نوروز گفت: هنجارشکنی به بهانه جشن‌های نوروزی، تابعی از غلبه جاهلیت مدرن برای انحراف در فرهنگ و سنت نوروز ایرانی است و نیاز به پالایش جدی دارد.

وی در تحلیل تحریم‌ها و گفت‌گوهای هسته‌ای گفت: مهم‌ترین راهکار برای داشتن اهرم فشار، عدم تکیه به منابع زیرزمینی مانند نفت و خام‌فروشی است.

امام جمعه خرمدره تاکید کرد: وابستگی به خام فروشی و عدم تکیه به ابتکارات و فن‌آوری نیروهای داخلی، هر گونه برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت اقتصادی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

انتقام سپاه، دلیل اصرار غربی‌ها برای تمرکز بر برنامه موشکی را عیان کرد

امام جمعه قیدار هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اقدام سپاه در منهدم کردن پایگاه‌های شرارت در خاک اربیل گفت: بر اساس بیانیه سپاه، تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی موسوی ادامه داد: حمله موشکی ایران به پایگاه‌های موساد نشان داد که قدرت موشکی ایران بزرگترین خطر نظامی برای آمریکا و اسرائیل است از طرفی این حمله نشان داد که علت تمرکز و اصرار غربی‌ها بر برنامه موشکی ایران به چه علت بوده است.

وی به فرا رسیدن 29اسفند روز ملی شدن صنعت نفت در ایران اشاره کرد و گفت: ملی شدن صنعت نفت ایران یکی از برگ‌های زرین تاریخ کشور عزیزمان در مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی است.

توجه به معیشت مردم باید در اولویت دولت باشد

امام جمعه آب‌بر هم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه قوای سه‌گانه باید برنامه‌ها را بر اساس اولویت پیگیری کنند، ادامه داد: توجه به معیشت مردم و همچنین مبارزه بی‌امان با فساد از جمله این اولویت‌ها است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری بر لزوم دقت در برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: سپردن اقتصاد کشور به بیگانگان و چشم دوختن به آن‌ها تبعات بسیار بدی برای کشور در بر خواهد داشت.

انتهای پیام/73004

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ائمه جمعه اقدام سپاه گفت وگوهای هسته شعبان تولد توجه به معیشت مردم امام جمعه سلطانیه رژیم صهیونیستی امام زمان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند

امام جمعه ساری با بیان اینکه یکی از ضایعات و آسیب‌های بزرگ جامعه ما سقط جنین است، گفت: از ماماها خواستاریم تا از مساله زشت و گناه سقط جنین فاصله بگیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن سفارش مردم و نمازگزاران به تقوا اظهار داشت: انسانی که با تقواست کارهای وی نیز نیز خوب و شایسته است و از خودش به بهترین نحو مراقبت می‌کند؛ اگر باتقوا باشیم در راه صراط مستقیم حرکت می‌کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به وجود امام صادق و تاثیرگذاری ایشان بر دین عنوان کرد: آن حقایقی از دین که قبل از امام صادق( ع) نتوانستند بیان کنند ایشان موفق به تبیین آن شدند؛ توانستند احکام، فقه، اخلاق، اعتقادات دین را تبیین و هزاران شاگردان را تربیت کنند و امروز مذهب جعفری همان اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه 400 نفر از شهدای مازندران از شاگردان مکتب امام صادق (ع) بودند و یادواره آن‌ها به میزبانی بهشهر برگزار می‌شود، افزود: دو نفر از شاگردان برجسته این مکتب شیخ صدوق و شیخ کلینی از بزرگان مذهب و مکتب ما هستند که هفته جاری بزرگداشت این دو شخصیت است.

محمدی لائینی با اشاره به پیش‌رو بودن روز جهانی ماما خدمت این قشر به جامعه را بسیار مهمی دانست و گفت: از مسئولان می‌خواهم این قشر را دیده و به مشکلات آنها توجه کنند و رسیدگی به خواسته‌های آنها را در اولویت قرار دهند.

وی ادامه داد: البته از ماماها خواستاریم تا از مساله زشت و گناه سقط جنین فاصله بگیرند با توجه به اینکه یکی از ضایعات و آسیب‌های بزرگ جامعه ما سقط جنین است و در سال چند صد هزار سقط جنین می‌شود؛ امیدواریم ماماها به دنبال این کار پست و قتل نفس نروند و مسئولان نیز با مدیریت صحیح نسبت به کاهش این آسیب تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه ساری در ادامه با اشاره به حماسه بزرگ وعده صادق یادآور شد: بالاخره این حماسه از سوی سپاه پاسداران انجام شده و جایگاه نظام جمهوری اسلامی را به اوج آسمان کشانده و این باعث تشکر است اما باید به دو نکته مهم توجه کرد و اینکه هر حماسه‌ای روایت فتح، جهاد تبیین می‌خواهد و بعد از آن به بیان روایت برای مردم پرداخته شود.

وی گفت: همچنین چنین  حماسه‌هایی را لازم است در حوزه‌های دیگر نیز شاهد باشیم و در حوزه اقتصادی و جهش تولید نیاز به وعده صادق داریم با توجه به اینکه در این دولت حدود هشت هزار بنگاه تولیدی، مراکز تولیدی و صنعتی راکد بوده فعال شد که این همان وعده صادق است.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه در حوزه قوه مقننه، مجریه و قضائیه هر کدام با مشکلاتی مواجه هستیم که با وعده صادق از مسئولان امر باید بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم، با اشاره به انتخابات مرحله دوم بیان کرد: حضور مردم در انتخابات گذشته، 22 بهمن و روز قدس و انتخابات پیش‌روی هفته آتی یک حماسه دیگری است و باید روایتگری شود و در مرحله دوم شهرستان‌های مازندران مردم حضور حماسی پای صندوق‌های رای داشته و تکلیف خود را تمام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در این باتلاق جنگ علیه غزه و فلسطین حسابی گیر کردند، خاطرنشان کرد: نیویورک تایمز افشا کرده مسئولان مربوطه آمریکا و اسرائیل این دستور را برنامه خود دارند چرا که خود فهمیدند در این باتلاق گیر کردند و دستور کار جدید به ترور فرماندهان حماس می‌دهند.

وی افزود: امروز مظلومان غزه و فلسطین یقه رژیم صهیونیستی را کامل چسبیدند و تا تسویه کامل نکنند رهایشان نمی‌کنند.

محمدی لائینی گفت: امروزه هزاران نفر دانشجویان در حمایت مردم غزه و فلسطین شعار می‌دهند و این نشانه عدم تحمل افکار عمومی بر ظلم و ستم جهانی است و دوران حکومت غاصبان صهیونیست به پایان رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • امام جمعه ساری: ماماها از مسئله زشت سقط جنین فاصله بگیرند
  • معلمان هویت دینی و ملی را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی