Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به اهمیت قدرت موشکی ایران اسلامی در حفاظت از این مرز و بوم، سربازان گمنام امام زمان(عج) را میدان‌داران عرصه عزت و افتخار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دانست.

 آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز آخرین جمعه شیراز، با تبریک میلاد امام زمان (عج) و تقارن فصل بهار و نوروز با ماه مبارک رمضان، گفت: باید با بهار طبیعت، خودمان را نیز نو و با پیوستن دلهایمان به امام زمان (عج) نو کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دژکام با یادآوری اهمیت حفظ و ارتقا قدرتمندی موشکی نظام اسلامی، به میدان‌داری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عرصه که موجب افتخار است، اشاره و اضافه کرد: عظمت آفرینی نیروهای امنیتی و نظامی ما باعث می‌شود تا دشمن به خود اجازه ورود و نفوذ به خاک ما را ندهند؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) عرصه داران این میدان هستند که عزت برای کشور به ارمغان می‌آورند و ما می‌بالیم که در جنگ‌های سایبری شاهد میدان داری آنها هستیم.

امام جمعه شیراز همچنین با گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله «علوی گرگانی» نیز گفت: این مرحوم عالیقدر از اثرگذاران پیروزی انقلاب اسلامی بوده‌اند و دولت ما برای مذاکرات باید با اصول خود پیش برود و مذاکرات وین، خواسته های ما را در نظر بگیرد.

آیت‌الله دژکام همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقوا دنیا و آخرت انسان را آباد می‌کند، عنوان کرد: مهمترین عنصر تقوا، پذیرش ولایت است و امروز که روز تولد آخرین اولیا از وارثان حضرت رسول الله (ص) است، باید گفت جشن میلاد امام زمان (عج) برای کسانی جشن است که ولایت ایشان را پذیرفته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: عمل به ولایت پذیری، مصداق برخورداری از تقواست.به پذیرش ولایت، «تولی» گفته می‌شود که در سوره مبارکه «مائده» به آن اشاره و تاکید شده که آنکه ولایت خدا و پیامبر خدا را بپذیرد، متولی است و مومنان باید فرمان بردار خلیفه خدا باشند.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب بر لزوم آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) تاکید دارند و ما هم باید متولی باشیم و از نایب امام زمان (عج) را فرمانبرداری و تبعیت کنیم.

او با اشاره به لزوم تمرین ولایت پذیری بیان کرد: فرمانبرداری از نایب امام زمان (عج)، تمرین ولایت پذیری در زمان ظهور حضرت مهدی (عج) است و به فرمان نایب ایشان اگر هم با سلیقه ما جور نباشد باید عمل کنیم و این مصداق ولایت پذیری و تقواست.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: به خدا نزدیک بودن به واسطه امام زمان (عج) ممکن می‌شود و جز با وساطت ایشان نمی‌توانیم به خدای متعال نزدیک شویم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس اضافه کرد: امام زمان (عج)، حجت و چشم خدا در زمین هستند و هر کاری کنیم نیت ما را می‌بیند.

او تاکید کرد: کشتی نجات امت اسلام، امام زمان (عج) هستند و ایشان پیروان خودشان را زنده می‌کنند و چشمه جوشان زندگی هستند و اگر دل به فرمان ایشان ببندیم.

امام جمعه شیراز، از مجموعه بنیاد «مهدویت» در فارس برای تلاش در دهه مهدویت و برگزاری برنامه‌های مختلف در این خصوص قدردانی کرد و گفت: در اطراف حرم مطهر اهل بیت سوم (ع) شاهد اقدامات مطلوبی بودیم.

آیت‌الله دژکام تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تمام جهان شاهد ابعاد مهدویت باشد و تمام دستگاه‌های فارس برای دهه مهدویت باید آنچه در توان دارند به کار ببندند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سربازان گمنام امام زمان ماه مبارک رمضان آیت الله دژکام رژیم صهیونیستی عراق امام جمعه شیراز آیت الله دژکام ولایت پذیری امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۳شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما روان در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: بار ترافیکی در بزرگراه تهران کرج در هر مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، مسیر شهید سلیمانی _ صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب _ نیروی زمینی، زین الدین_ روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک در بزرگرا ههای شیخ فضل الله _ روی پل یادگار سنگین، آبشناسان _ سردار جنگل سنگین، همت _ جنت آباد، چمران _ نهج البلاغه، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله سنگیناست.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی است و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: طرح جناغی ها در معابر بزرگراهی در حال اجراست و این طرح به این منظور انجام می شود که برخی از رانندگان نمی خواهند قوانین را رعایت نمایند و قصد دارند زودتر از بقیه رانندگانی که در انتظار ورود به رمپ ها و خروجی ها حضوری منظم دارند وارد شوند و به قول معروف زرنگی کنند که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ، با حضور خود در این مقاطع از این اقدام رانندگان متخلف جلوگیری می کند.

کد خبر 6092675

دیگر خبرها

  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • مطهری امام
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم