Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:15:31 GMT

قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۰۲۸۹

قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم

ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با بیان اینکه باید بستر حضور امام زمان (عج) ایجاد شود، گفت: مهمترین مساله در عالم این است که انسان احساس کند امام زمان (عج) از او راضی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، در خطبه های نماز جمعه امروز (۲۷ اسفندماه) با تبریک سالروز ولادت امام زمان (عج) اظهار کرد: کسی که می خواهد بداند قلب و باطن انسانی دارد یا خیر باید بداند محبوبه های او کیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم در جامعه تحولی ایجاد شود باید حرکت کنیم و نظام محبوبیتی ما ائمه اطهار و خداوند باشند. بنابراین باید تمام تلاش مان این باشد که محبوب دلمان امام زمان (عج) باشد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه باید بستر حضور امام زمان (عج) ایجاد شود، افزود: مهمترین مساله در عالم این است که انسان احساس کند امام زمان (عج) از او راضی است.

موسوی فرد خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید ساده زندگی کنند و همراه مردم باشند. زمانی که مردم می بینند مسئولان ‌مثل خودشان زندگی ‌می‌ کنند، ‌مشکلات را تحمل می کنند و همواره حامی نظام و دولت خواهند بود.

امام جمعه اهواز با اشاره به سومین سفر رئیس جمهور به خوزستان از آغاز ریاست جمهوری وی تاکنون و حضور روز گذشته وی در خرمشهر گفت: از رئیس جمهور خواستم مشکلات جوانان را حل کند. روز گذشته رئیس جمهور در بین مردم آبادان و خرمشهر حضور پیدا کرد و دستور حل مشکلات مردم را داد.

موسوی فرد گفت: زمانی که رئیس جمهور دستور می دهند باید تحول اساسی در ‌منطقه ایجاد شود؛ مسئولی که مخاطب رئیس جمهور بوده باید لباس رزم بپوشد و تحول ایجاد کند. همچنین بعد از اینکه رئیس جمهور در اندیکا حاضر شد مسئول باید جهادی وار در این ‌منطقه تلاش کند تا محرومیت رفع شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال اخیر سفره مردم بسیار تنگ شد و مردم با مشکلات زیادی مواجه شدند، تصریح کرد: نظام اسلامی پیگیر حل مشکلات و دولت به دنبال بهبود زندگی مردم است اما باید به دولت سیزدهم وقت بدهیم.

موسوی فرد گفت: اگر بتوانیم مشکل مردم را حل کنیم باید در مسئولیت خود بمانیم و به خدمت به مردم ادامه دهیم در غیر اینصورت باید مسئولیت خود را ترک ‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات متعدد آب و فاضلاب در سه سال اخیر در اهواز گفت: اکنون اهواز به یک کارگاه رفع مشکل فاضلاب تبدیل شده است و شاهد فعالیت های زیادی در این خصوص هستیم.

امام جمعه اهواز بیان کرد: همچنین با اقداماتی که در حال انجام است در خرداد ماه آب دز به کرخه منصل می شود و کیفیت آب بسیار بهتر می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انقلاب اسلامی برای مردم عزت آفریده و باید دستاوردهای آن به مردم معرفی شود.

وی با اشاره به اعدام ۸۱ نفر در عربستان در یک روز، تصریح کرد: گردن زدن شیعیان در عربستان سعودی از نظر حقوق بین الملل جرم بسیار سنگینی است؛ حدود ۸۱ نفر گردن زده شدند اما صدایی از نهادهای آمریکایی که همواره به دنبال تفرقه افکنی در جهان اسلامی هستند در نیامد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دشمنان اسلام بدانند انتقام خون مظلومان و شهیدان را خواهیم گرفت، گفت: دشمنان باید بدانند موشک های ایران اسلامی بر سر تمام قدرت هایی که بخواهند منافع کشور را خدشه دار کنند، وارد می شود.

وی عنوان کرد: قدرت موشکی ایران ثابت کرد که قدرت منطقه هستیم. دشمنان بدانند اگر اجازه فعالیت پایگاه های نظام های ظالم مانند اسرائیل و آمریکا را می دهند از موشک های ایران در امان نخواهند ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان نماز جمعه امام جمعه اهواز رئیس جمهور امام زمان موسوی فرد ایجاد شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • رئیسی: تحریم‌ ایران به نتیجه نرسیده
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم