Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌ شهر و میمه خبر داد: محور علویجه - پلیس راه شاهین شهر با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی استان اصفهان، مورد بهره‌برداری موقت قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مراد کیهانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان و این شهرستان، عملیات خط کشی و نصب علائم و هدایت ترافیک در باند جدید محور علویجه - پلیس راه شاهین شهر، انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: این جاده با دستور مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی استان و رانندگان همچنین تسهیل در عبور و مرور و روان سازی ترافیک جاده‌ای مورد بهره برداری موقت قرار گرفت.  

 رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین‌شهر و میمه توضیح داد: عملیات اجرایی پنج کیلومتر انتهایی باند دوم علویجه - پلیس راه از سال ۱۳۹۸ شروع شده بود که شامل احداث دو دستگاه پل با دهانه ۲۴ متر بر روی آزاد راه کنار گذر غرب، خاکریزی دو طرف پل‌ها و ساخت پنج کیلومتر راه بوده است.  

وی اذعان داشت: بعلت عدم تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی این میزان از پروژه متوقف شده بود که با پیگیری‌های انجام شده، اقدامات اجرایی باقیمانده، در ماه‌های پایانی سال جاری تکمیل و پروژه برای بهره برداری آماده شده است همچنین در سال ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می‌شود.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان پلیس راهور وزارت راه و شهرسازی جاده ای اصفهان راه و شهر سازی شاهین شهر راه و شهرسازی استان اصفهان بهره برداری شاهین شهر پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند خبرداد.

سرهنگ فریدون عبادی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در شهرک پنجم شهرستان گتوند توسط یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی شوشتر و گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی رفع تصرف شده ۲۰ میلیارد تومان است، افزود: در این زمینه جا دارد از حمایت‌ و پیگیری‌های دادستان، فرماندار گتوند و اداره راهداری و بنیاد مسکن که در انجام این کار به ما کمک کردند تشکر کنیم.

عبادی با تشکر ویژه از همکاری کلانتری گتوند و ۵ یگان امدادی برای تامین امنیت پروژه رفع تصرف در این شهرستان گفت: عوامل یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان