Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@22:18:37 GMT

افشاردوست مدرس دوره مربیگری والیبال اورآسیا در تایلند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۶۲۳۷۹۰

افشاردوست مدرس دوره مربیگری والیبال اورآسیا در تایلند

محمود افشاردوست کارشناس خبره هیات رئیسه فدراسیون والیبال و مدرس فدراسیون جهانی والیبال در دوره مربیگری اورآسیا تدریس خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله نخست دوره مربیگری اورآسیا از دوم تا هشتم فروردین‌ماه در بانکوک برگزار خواهد شد و 16 مربی از دو قاره اروپا و آسیا در آن شرکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود افشاردوست کارشناس خبره هیات رئیسه فدراسیون والیبال و مدرس فدراسیون جهانی در این دوره تدریس خواهد داشت و به‌همین منظور روز دوشنبه اول فروردین راهی تایلند می‌شود. شش مدرس از دو قاره آسیا و اروپا (هر قاره سه نفر) به صورت حضوری در این دوره تدریس می‌کنند و تعدادی نیز به صورت غیر حضوری تدریس خواهند داشت که علیرضا طلوع‌کیان مربی تیم ملی ایران مبحث آنالیز را به صورت آنلاین تدریس خواهد کرد. محمود افشاردوست از ایران، سرید هاران از هند و شهاب از عمان مدرسان حضوری قاره کهن آسیا در این دوره مربیگری هستند. مدرس جهانی والیبال درباره نحوه انتخاب مربیان جوان برای حضور در دوره مربیگری اروپا و آسیا، گفت: دو کنفدراسیون والیبال آسیا و اروپا نفراتی را برای شرکت در این دوره انتخاب کردند که در مصاحبه‌های اختصاصی این نفرات در هر قاره به هشت نفر نهایی رسید.  محمود افشاردوست تمرینات پایه، آسیب‌شناشی و چگونگی برخورد با آسیب‌ها، تکنیک، تاکتیک و آنالیز را محور تدریس در این دوره‌ها دانست و گفت: به نظر من تلفیق والیبال دو قاره اروپا و آسیا می‌تواند عاملی برای رشد و توسعه والیبال در این دو قاره شود. وی درباره زمان برگزاری مرحله دوم دوره که قرار است در اروپا برگزار شود، گفت: این دوره در چند مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست به صورت حضوری قرار بود در سال 2021 برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و با توجه به شرایط فعلی، هنوز زمان دقیق مرحله دوم که در اروپا برگزار خواهد شد، مشخص نشده است. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: محمود افشاردوست دوره مربیگری دو قاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی«تلاوت شباب الرضا(ع)» درباره این دوره‌ گفت: صنعت برق استان اصفهان از 11 تا ۱۵ اردیبهشت ماه میزبان این دوره از طرح ملی تلاوت است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء قاریان جوان و توانمند کردن آنها برای تدریس در دوره‌های آموزی طرح ملی تلاوت عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان حاضر در این دوره آموزشی را ۵۰ نفر از نخبگان قرآنی تشکیل می‌دهند که از آغاز برگزاری طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع)» در دوره‌های مختلف آن حضور داشته‌اند.

مقدم کیا ادامه داد: این نخبگان قرآنی بالای 18 سال سن دارند و از ۷ استان کشور فراخوانده شدند و قرار است به مدت ۳ روز در اصفهان آموزش ببینند.

دبیر طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) اظهار کرد: در این دوره‌ها دروسی چون فنون تدریس، آشنایی با روانشناسی تدریس، سواد رسانه، نرم‌افزار‌های تولید محتوای مجازی طرح ملی تلاوت، نحوه تدریس و کتاب‌ها و محتوا‌های آموزشی به قاریان جوان آموزش داده می‌شود.

مقدم‌کیا از برگزاری «دوره اقراء» برای قاریان جوان طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) خبر داد و گفت: این دوره با حضور مهدی حسنی استاد قرآن کشورمان برگزار و در پایان مدرک اقراء به آنها اعطا می‌شود.

وی در پایان گفت: برای همکاری این ۵۰ نفر با طرح ملی تلاوت تلاوت شباب الرضا(ع) برنامه‌ریزی گسترده‌ای داریم که بزودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقدم کیا با بیان اینکه طرح ملی «تلاوت شباب الرضا(ع) از سال 1391 با حمایت معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی آغاز به کار کرده و با هدف شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی هر ساله پذیرای نوجوانان سراسر کشور است، اعلام کرد: در طول یک دهه فعالیت این طرح، پنج هزار نوجوان نخبه قرآنی شناسایی شده‌اند و در سه پایه حفظ، مفاهیم و تلاوت از آموزش های لازم برخوردار شده‌اند و یا به سطوح بالاتر ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)